بهترین راه تعمیر مبل پاره 


بهترین راه تعمیر مبل پاره 

آیا برای تعمیر مبل پاره تان آماده اید؟ یکی از راه های مقابله با این مشکل استفاده از روکش است. اما در اینجا یک راه آسان و کم هزینه برای مقابله با این مشکل را به شما معرفی می کنیم.  در این متن، به چگونگی انجام تعمیر، ابزار مورد نیاز، فوت و فن های کار […]

0
(0)

آیا برای تعمیر مبل پاره تان آماده اید؟ یکی از راه های مقابله با این مشکل استفاده از روکش است. اما در اینجا یک راه آسان و کم هزینه برای مقابله با این مشکل را به شما معرفی می کنیم.

در این متن، به چگونگی انجام تعمیر، ابزار مورد نیاز، فوت و فن های کار و گام های تعمیر مبلمان خواهم پرداخت. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید همه چیزی که به آن نیاز دارید در این مقاله هست. اما برای استفاده از خدمات تعمیر مبلمان در تهران منزل توسط یک متخصص حرفه ای می توانید از بازار خدمات سنجاق کمک بگیرید. البته قیمت تعمیر مبل هم می‌تواند هدف شما برای جستجو در این بازار پر سر و صدا باشد.

ابزار

چسب درزگیر سوزن نخ نایلون

بهترین راه تعمیر مبل پاره 

۱. بررسی پارگی

پارگی مبل را بررسی کند تا ببینید چه مقدار است. این موضوع در گام های بعدی به شما کمک می کند.

۲. استفاده از چسب درزگیر

این ماده مانند یک چسب است که روی درز مالیده و از نخ دادن آن جلوگیری می کند.

۳. تا زدن لبه پارگی

با انگشت لبه پاره شده را تا کنید و تو بگذارید. بهتر است تا جایی که می توانید آن را تا کنید چون دوخت زدن لبه نخ داده مشکل است.

۴. برداشتن نخ و سوزن

برای این مرحله به نخ نایلونی قوی و سوزن سرکج نیاز دارید. نخ نایلونی محکمتر بوده و پاره نمی شود و با سوزن سرکج می توانید پارچه پاره را راحت بدوزید.

بهترین راه تعمیر مبل پاره 

۵. دوخت پارگی

با انگشت لبه ها را نگه دارید. سوزن را توی پارچهه فرو برده و کوک بزنید. سوزن را داخل برده و بیرون بیاورید تا دوخت سفت و محکم ایجاد شود. یادتان باشد که لبه پارچه را تا کنید و تا آخر آن را بدوزید.

۶. بستن و محکم کردن دوخت

در کوک آخر نخ را بکشید و گره بزنید. حتی می توانید سوزن را لای کوک قبلی فرو ببرید تا گره ایجاد شود. سپس نخ را کوتاه کنید و پارچه را صاف کنید.

۷. خلاصه مراحل

پارگی را بررسی کنید. لبه آن را تا بزنید. نخ و سوزن را بردارید و پارگی را بدوزید. در کوک آخر نخ را گره بزنید و سپس نخ را ببرید. با دست پارچه را مرتب کنید تا خوب بماند.



این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا