پلمب واحدهای صنفی متخلف در شمیرانات به 16 مورد رسید


پلمب واحدهای صنفی متخلف در شمیرانات به 16 مورد رسید

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات با اعلام پلمب 4 واحد صنفی دیگر و تذکر به 12 درصد از اصناف، گفت: از اول آذرماه تاکنون 16 واحد صنفی متخلف از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان پلمب شدند.

به گزارش ایرنا از اعلام ظهر چهارشنبه فرمانداری شمیرانات، سیدمهدی ساداتی عملکرد گشت‌های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اجرای این طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی با هدف کاهش و کنترل موج شیوع کرونا انجام شده که از تعداد معدودی از اصناف انتظار داریم به تذکرها توجه کنند تا شامل اعمال قانون نشوند.

وی تصریح کرد: با همکاری بی‌نظیر اصناف و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خوشبختانه شاهد کاهش مرگ و میر کرونا در چند روز اخیر بودیم که باید تا قطع زنجیره این خط و مشی ادامه یابد.

شهرستان شمیرانات دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال است که از این میان بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد که جزو واحدهای صنفی مشاغل یک و دو نبودند در راستای مدیریت هوشمند کرونا که از اول آذر به اجرا درآمده است، تعطیل شدند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

سیماسادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۲ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۴۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

شمیرانات متشکل از ۴ شهر، شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق