استاندار خراسان جنوبی: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر منطقه است


استاندار خراسان جنوبی: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر منطقه است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر منطقه است و افراد موفق در هر زمینه بهترین الگو برای قشر جوان و نوجوان هستند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در دیدار نجمه خدمتی قهرمان ملی تیراندازی استان گفت: افراد موفق به همین جهت سرمایه مهمی هستند و تاثیرپذیری افراد از الگوها بسیار بیشتر از حضور در دوره‌های آموزشی خاص است.

وی افزود: یک فرد موفق، در دوره بسیار کوتاه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر افراد مختلف داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برای من خیلی مهم است که یک نفر از افراد منطقه با تلاش خود و خانواده اش در کشور و حتی جهان بدرخشد.

وی گفت: به عنوان نماینده دولت در استان باعث افتخار است به کسانی کمک کنم که بتوانند در حوزه تخصص خود، نام و نشانی کسب کنند و الگو باشند.

ملانوری افزود: افتخار موفقیت تک تک افراد استان، برای همه ما و بسیار ارزنده است.

استاندار خراسان جنوبی: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر منطقه است

باید زمینه‌های بروز جرم را کم کنیم

استاندار حراسان جنوبی گفت: افتخار برای ما این است که با ارائه راهکارهایی زمینه ورود افراد به زندان را کاهش دهیم.

وی در نشست هم‌اندیشی مدیرکل و معاونین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی افزود: این مایه افتخار نیست که ما زندان‌های مجلل و فراوان بسازیم بلکه باید تلاش کنیم افرادی به هر دلیل، گرفتار زندان نشوند.

وی با تاکید بر اینکه ما انقلاب کردیم تا همه آزاد باشند اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که زمینه‌های بروز بزه و ارتکاب به جرم کم شود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: زمانی که فردی به خاطر هر خطایی که مرتکب می شود، گرفتار زندان شد، تنها کسی که به واسطه این خطا مجازات می‌شود، فقط باید خود او باشد.

ملانوری با بیان اینکه همسر، فرزندان، همسایه و جامعه نباید با حبس یک فرد، آسیب ببینند و اذیت شوند گفت: ورود برخی از افراد به محیط زندان، ناشی از ناملایمات روزگار است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما باید بر این باشد که زندانی بعد از آزادی، دوباره خطایی مرتکب نشود و تمایلی به برگشت دوباره به محیط زندان نداشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر این که وظیفه ما زندان بانی و نگهداشت افراد در محیط زندان نیست، تصریح کرد: وظیفه ما این است که بتوانیم زندان‌ها را از زندانی خالی کنیم.

وی با بیان اینکه این هدف با فرهنگ‌سازی و توسعه برنامه‌های فرهنگی محقق می‌شود افزود: برای این موضوع می‌توان از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی استفاده کرد.

ملانوری گفت: یکی از مهمترین کارهای فرهنگی که در این زمینه باید انجام دهیم، این است که افرادی را که از زندان خارج می‌شوند، بلافاصله در محیط‌های کاری و فرهنگی جذب کنیم تا دغدغه، نداشتن درآمد، دوباره او را به خطا نیندازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟