یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ برد روحیه بخش با نمایش امیدوار کننده کیه زا


یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ برد روحیه بخش با نمایش امیدوار کننده کیه زا

یوونتوس با درخشش فدریکو کیه زا و گلزنی دوباره زوج موراتا و رونالدو، یک برد آسان کسب کرد

یوونتوس به راحتی دینامو کیف را شکست داد تا ضمن داشتن کورسوی امیدی برای صدرنشینی در گروه، روحیه اش برای بازی های بعدی افزایش یابد. دینامو کیف و فرانس واروش هم که مسابقه بدترین بودن گذاشته اند، در هفته پایانی دیداری سرنوشت ساز خواهند داشت تا تکلیف تیم صعود کننده به لیگ اروپا مشخص شود.

فدریکو کیه زا، وینگر یوونتوس در این دیدار با یک گل و یک پاس گل، نمایش بسیار خوبی داشت. رادو دراگوزین، مدافع 18 ساله رومانیایی تیم زیر 23 سال یوونتوس نیز برای اولین بار برای تیم اصلی یوونتوس به میدان رفت.

اطلاعات بازی یوونتوس و دینامو کیف

تاریخ برگزاری: شنبه، 12 آذر 1399 (2 دسامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس، تورین تورنمنت: هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 21-2020 داور: خانم استفانی فراپارت (فرانسه) گلزنان یوونتوس: فدریکو کیه زا 21'، کریستیانو رونالدو 57'، آلوارو موراتا 66'
یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ برد روحیه بخش با نمایش امیدوار کننده کیه زااستفانی فراپارت، اولین داور زن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در حال خوش و بش با لئوناردو بونوچی

همچنین بخوانید:

استفانی فراپارت و تاریخ سازی به عنوان اولین داور زن لیگ قهرمانان اروپا / عکس

نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های یوونتوس و دینامو کیف

یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ برد روحیه بخش با نمایش امیدوار کننده کیه زافدریکو کیه زا بهترین بازیکن میدان بود

گل های بازی یوونتوس و دینامو کیف

یوونتوس 1-0 دینامو کیف؛ فدریکو کیه زا 21': موراتا پس از فرار از تله آفساید، توپ را به الکس ساندرو در گوشه زمین رساند. ساندرو توپ را سانتر کرد و فدریکو کیه زا با ضربه سر توانست دروازه تیم اوکراینی را باز کند.

یوونتوس 2-0 دینامو کیف؛ کریستیانو رونالدو 57': کیه زا پس از یک حرکت خوب، توپ را به سوی محوطه شش قدم فرستاد که پس از برخورد موراتا و دروازه بان حریف، توپ جلوی پای رونالدو افتاد و او از یک قدمی، دروازه خالی را باز کرد.

یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ آلوارو موراتا 66': مک کنی پس از پیشروی با توپ، به کیه زا پاس داد. کیه زا به محض ورود به محوطه جریمه، موراتا را صاحب موقعیت کرد. مهاجم اسپانیایی نیز پس از دریبل یک مدافع حریف، به راحتی دروازه را باز کرد تا ششمین گلش در پنجمین بازی فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند.

یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ برد روحیه بخش با نمایش امیدوار کننده کیه زاسه گلزن امشب یوونتوس در یک قاب

جدول گروه G

رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 بارسلونا 5 0 0 16 2 14 15
2 یوونتوس 4 0 1 11 4 7 12
3 دینامو کیف 0 1 4 3 13 10- 1
4 فرانس واروش 0 1 4 5 16 11- 1

ویدیوی خلاصه بازی یوونتوس و دینامو کیف

اضافه می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل