تنبیه عجیب دانش آموزان به خاطر داشتن موبایل!


تنبیه عجیب دانش آموزان به خاطر داشتن موبایل!

یک معلم چینی با تنبیه دانش آموزان به خاطر داشتن موبایل در کلاس مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

تنبیه عجیب دانش آموزان به خاطر داشتن موبایل!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنبیه تعدادی از دانش آموزان چینی که سر کلاس درس اقدام به استفاده از تلفن همراه کرده بودند خبرساز شد. در این تنبیه عجیب معلم از دانش آموزان خواست تا تلفن همراه خود را با کوبیدن به کف زمین بشکنند.

ویدئویی که توسط یکی از دنش آموزان و به صورت مخفیانه تهیه شده دانش آموزان را در حالی که در مقابل معلم خود اقدام به شکستن گوشی‌های تلفن همراه خود می‌کنند نشان می‌دهند. در این ویدئو دست کم سه دانش آموزی که در کلاس با خود تلفن همراه به همراه داشتند یک به یک گوشی خود را در برابر معلم می‌شکنند.

بیشتر بخوانید

رفتار خشن مربی مهدکودک با کودک خردسال!

در ویدئوی منتشر شده در حالی که دانش آموزان دختر تلفن همراه خود را در دست دارند یک زن که به نظر می‌رسد معلم باشد از آن‌ها می‌خواهد تا تلفن خود را به زمین بکوبند. در این ویدئو صدای این زن شنیده می‌شود که می‌گوید: «نفر بعدی، سریع تر. گوشی ات را بشکن.»

این اتفاق در یکی از مدارس شهر «مِنگزی» واقع در استان یونان چین رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های چین این دانش آموزان پس از آن مورد تنبیه قرار گرفتند که به صورت مخفیانه اقدام به چک کردن تلفن همراه خود سر کلاس درس کرده بودند.

پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین، مسئولان محلی از تحقیقات در این باره خبر دادند. یکی از مقامات محلی در این باره گفت: «ما نیز این ویدئو را دیدیم. ما هنوز در حال تحقیق و بررسی این ویدئو هستیم. در این مدرسه به خاطر کمک به تمرکز دانش آموزان در سر کلاس، آوردن تلفن همراه یا بازی با آن ممنوع است.»

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و برخی به انتقاد از روش تنبیه این معلم پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگر دانش آموزی قانون مدرسه را زیر پا گذاشت، معلم باید تلفن همراه او را گرفته و به والدینش تحویل دهد. اینکه معلم عامدانه موجب خسارت به تلفن همراه دانش آموزان شود قابل قبول نیست.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق