متن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستار


متن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستار

می توانید برای پرستار خود یک پیام تشکر و یا یک متن قدردانی بفرستید تا برای او یک قوت قلب باشد. جملات و متن کوتاه تشکر از پرستار پرستار نقش مهمی دارد و مسئولیت سنگینی به عهده این قشر زحمت کش از جامعه می باشد. در این مطلب جملات و متن های زیبای تشکر و قدردانی از پرستار را آماده کرده ایم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرند. سلامتی ما ثروت ماست....

می توانید برای پرستار خود یک پیام تشکر و یا یک متن قدردانی بفرستید تا برای او یک قوت قلب باشد.

جملات و متن کوتاه تشکر از پرستار

پرستار نقش مهمی دارد و مسئولیت سنگینی به عهده این قشر زحمت کش از جامعه می باشد. در این مطلب جملات و متن های زیبای تشکر و قدردانی از پرستار را آماده کرده ایم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرند.

سلامتی ما ثروت ماست. گاهی اوقات در تخت بیمارستان آن را می‌ جوییم و می فهمیم بزرگ ترین عشق ما همان غریبه ایست که در آن جاست. پرستار عزیزم بابت کارهای خوبی که برای من انجام دادید از شما ممنونم.

***

دردی که داشتم، بسیار مشقت بار بود و کل شب را به خاطرش گریه کردم.شما اشک هایم را پاک کردید،مرا حمایت کردید و این را هرگز فراموش نمی کنم.بسیار از شما ممنونم.

***

شما به افراد بسیار زیادی کمک کردید و آن ها را درمان کردید. اگر چه بسیاری از آن ها فراموش می‌کنند از شما تشکر کنند، اما کاری که شما کردید همیشه در قلب آن ها باقی خواهد ماند. ممنونم.

***

امروز وقت گذاشتم و به همه افرادی که تفاوتی در زندگی من ایجاد کردند؛فکر کردم. شما واقعاً زندگی من را تحت تاثیر قرار دادید.بسیار از شما ممنونم.

***

یک پرستار شخصی است که ما را در ضعف می بیند، دست مان را می‌گیرد و به ما راه رفتن؛ دوباره حرف زدن، امید داشتن و جنگیدن برای فرد بهتری شدن را یاد می دهد.

***متن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستارمتن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستار

هیچ سیستم بهداشتی و درمانی نمی‌تواند بدون کار پرستاران کامل باشد.شما خلاصه درستی از چیزی هستید که می‌تواند زندگی دیگران را کاملاً لمس کند. ممنونم.

***

هیچ کس نمی تواند روی زندگی شما حساب کند. هم چنین هیچ فردی نمی‌تواند متوجه شود برای انجام کارهایتان در طول زندگی چقدر سختی کشیده اید، فقط خدا می داند و می تواند برای شما جبران کند. از شما بسیار ممنونم.

***

متن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستارمتن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستار متن های زیبا برای تشکر از پرستار عزیز

لباس آبی یا سفید پرستار؛او را به پرستار خوبی تبدیل نمی‌کند. بلکه قلب گرم و مهربانش که برای غریبه ها و افراد مریض می تپد؛ ارزش دارد. امیدوارم همه پرستاران سلامت باشند.

***

جهان به پرستاران بیشتری مثل شما احتیاج دارد. با وجود شما جهان جای بهتری می‌شود و بسیاری از مردم سلامت خود را به دست می‌آورند.

***

حس بسیار خوبی است در این جهان که کمتر کسی اهمیت می‌دهد، پرستار مهربانی وجود داشته باشد که به بقیه مردم اهمیت دهد و مراقب آن ها باشد.

***

مراقبت شما برای دیگران بسیار قابل اعتماد و کامل خواهد بود.ممنونم.

***

امیدوارم خداوند کارهای خوبی را که انجام می‌دهید؛جبران کند.امیدوارم کمبود هیچ چیزی در جهان را پیدا نکنید.

***

بدون پرستاران اتاق عمل ناقص است و اتاق ریکاوری غیرقابل تحمل خواهد بود.حتی شکل بیمارستان هم شبیه به یک مرده می شود.از همه پرستاران ممنونم.

***

متن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستارمتن تشکر و قدردانی از پرستار + جملات محبت آمیز تشکر از زحمات پرستار

جمله کوتاه برای قدردانی از پرستار عزیز

هیچ حافظه خوبی از بیماری به وجود نمی‌آید. اما وقتی پرستار خوبی داشته باشی؛ هرگز فراموش نمی کنی چقدر مراقبت بوده است. بابت این که انقدر پرستار خوبی هستی؛ از شما ممنونم.

***

بسیار از شما ممنونم. هیچ کلمه ای نمی‌تواند کاری که انجام می دهی را توصیف کند. هیچ وقت تاثیر مثبتی که روی بیماران می گذارید،را نادیده نگیرید.

***

ای پرستار بابت مهارت ها؛ شایستگی و اشتیاقت که قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست، از شما ممنونم. من و خانواده‌ام قدردان کار ارزشمند شما هستیم.

***

تو در همه رنگ ها عشق را به من نشان دادی. تو به همه افراد اهمیت می دهی و به قوم یا مذهب شان هم توجه نمی‌کنی. دستان تو هیچ محدودیتی برای انجام دادن کار برای دیگران ندارد. امیدوارم بهترین چیزها برایت اتفاق بیفتد.بسیار از شما ممنونم.

***

تو نمی گذاری شمع ها بسوزند؛وقتی چراغ ها خاموش هستند. تو نور خودت را روشن می‌کنی و به بقیه هدیه می دهی.هیچ چیزی با کار ارزشمندی که می کنی قابل مقایسه نیست.ممنونم.

***

مردم شاید کلماتی که به آن ها گفته می‌شود را فراموش کنند و توصیه هایی که به آن ها می‌شود را نادیده بگیرند.اما عمیقاً و از صمیم قلب هیچ کس فراموش نمی‌کند که هنگام نیاز چه کمکی به آن ها کردید.بابت مراقبت هایی که از من کردید، از شما سپاس گزارم.

***

متن زیبا برای تشکر از پرستار

بسیار سپاس گزارم.نمی‌دانم چطور تشکر کنم. اما شما هر طور شده از بیماران مراقبت می کنید بدون این که حتی آرامش خود را از دست بدهید. امیدوارم خداوند توانایی انجام کار خوب را به شما بدهد.

***

روز و شب؛ بهار، تابستان؛ پاییز و زمستان، در همه فصل ها هر کاری انجام می دهید تا مطمئن شوید بیماران به شرایط مساعدی دست پیدا کردند. در حالی که دیگران شاید فراموش کنند از شما تشکر کنند.اما من این یادداشت را برای شما می فرستم تا فقط بگویم چقدر قدردان شما هستم.

***

کار خوب شما روی زمین و بهشت ثبت می‌شود. کلمات مشوق آمیز شما در قلب من حک می‌شود. شما یک پرستار بهشتی هستید.بسیار سپاس گزارم.

***

دستان شما اشک های بسیار زیادی را پاک کرده است. کار شما به افراد بی شماری در طول درمان شان کمک کرده است. کلمات شما بسیاری را تشویق کرده که با بیماری بجنگند و درمان شوند.قلب شما بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده.ممنونم.

***

با قدرت خداوند و کلمات امید دهنده شما توانستم با این بیماری که بسیاری از افراد فکر می‌کردند درمان پذیر نیست،بجنگم.بسیار از شما سپاس گزارم.

***

شما من را تشویق کردید برای زندگیم بجنگم، زمانی که فکر می کردم هیچ امیدی برای بیماریم وجود ندارد ممنونم.

***

جمله های زیبای قدردانی از پرستار

کمکی که پرستاران می‌کنند؛ سبب شده فرد نیروی تازه‌ای بگیرد و کاملا درمان یابد. شما می دانید چه بگویید؛ چه چیزی بدهید و چه زمانی آن را بدهید (با توجه به شرایط و زمان) واقعا به شما آفرین می گویم و از شما سپاس گزارم.

***

لطفاً تشکر عمیق و خالصانه مرا برای پرستاری کردن از من با وجود آزاری که به خاطر ناتوانی در انجام کارهایم دیدید؛ بپذیرید. قطعاً شما بهترین پرستاری هستید که تا به حال می شناسم.

***

تا ابد مدیون شما هستم. به جز خویشاوندان خودم کسی را تا به حال ندیده ام که به عنوان یک غریبه به کمک اطرافیانش در شرایط نیاز؛ متعهد باشد. در جهان من شما را به عنوان بهترین سرپرستار می‌شناسم. ممنونم.

***

بابت داشتن شما به عنوان پرستارم؛ از شما سپاس گزارم. هیچ چیز نمی تواند با مراقبتی که از من کردید، هنگامی که بیمار بودم قابل مقایسه باشد. شما یکی از مثال زدنی ترین پرستاران جهان هستید.

***

از شما بسیار سپاس گزارم. می دانم چه حسی دارد تا ابد سپاس گزار فردی باشی که هنگامی که ضعیف و شکننده بودی کنارت ایستاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل