فرماندار هشترود: طرح شهید سلیمانی در مناطق پرخطر اجرا می‌شود


فرماندار هشترود: طرح شهید سلیمانی در مناطق پرخطر اجرا می‌شود

مراغه - ایرنا - فرماندار هشترود گفت: طرح شهید سلیمانی به منظور کنترل بیماری کرونا با همکاری نیروهای بسیجی در مناطق پرخطر شهرستان اجرا خواهد شد.

امین امینیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و مبارزه با کرونا افزود: این طرح با هدف غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی اجرا می شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در هشترود: تعداد مبتلایان جدید را ۲۳ نفر قطعی و ۳۳ مورد سی تی اسکن مثبت اعلام کرد و گفت: تعداد کل مبتلایان شهرستان یکهزارو ۴۱ نفر قطعیاست که با سی تی اسکن های مثبت به یکهزار و ۷۴ نفر می رسد.

امینیان وضعیت شهرستان را از نظر شیوع کرونا همچنان زرد اعلام کرد و گفت: در روستاهای داشبلاغ عجمی، ذوالبین، دامناب، سلوک، چرتقلو و آلاقیه بیشترین شیوع از ابتدای کرونا گزارش شده است .

وی افزود: در مناطق شهری هم محله های گنجینه کتاب، خیابان شهید رجایی، شهرک فرهنگیان، خیابان مطهری، محله سیلو، خورجستان و محله سید درسی، خیابان دانشگاه بیشترین ابتلایان را دارد.
امینیان از جریمه کرونایی ۲۱ خودرو در طول ۲ هفته محدودیت ها در شهرستان خبرداد و گفت: در طول هفته جاری ۱۲ خودرو جریمه و برای ۳۷ خودرو نیز اخطار صادر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان