بارش برف و باران قزوین را فرا می‌گیرد


بارش برف و باران قزوین را فرا می‌گیرد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از فراگیری بارش‌ها به صورت برف و باران در سطح استان تا ظهر دوشنبه خبر داد.

مریم بهروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای از امشب سامانه بارشی جدیدی وارد منطقه شده که فعالیت آن تا ظهر دوشنبه هفته جاری در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بارش‌ها برای روز شنبه در پاره مناطق، به ویژه نیمه شمالی و برای روز یکشنبه نیز فراگیری آن به صورت برف و باران در تمامی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، بارندگی‌ها برای روز شنبه و در مناطق مرتفع به صورت برف و باران، برای روز یکشنبه دامنه این بارش به مناطق سردسیر کشیده خواهد شد و برای روز دوشنبه نیز در مناطق کوهستانی، مرتفع و ارتفاعات شاهد برف و باران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: از روز یکشنبه نیز برای استان قزوین کاهش دما و پدیده یخبندان (دمای زیر صفر) پیش‌بینی شده که این وضعیت تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت.

بهروزی اضافه کرد : در شبانه‌روز گذشته آوج با منفی ۲ و قزوین و آبیک با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه دمای هوای قزوین طی این مدت نیز سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها