استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی!


استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی!

شاید میتسوکا بادی خودرویی عجیب و غریب به نظر برسد اما این شاسی‌بلند دو درب که بر پایه تویوتا راو 4 شکل گرفته با استقبال خوبی مواجه شده و تمامی نمونه‌های در نظر گرفته شده به فروش رفته‌اند. این کمپانی می‌گوید تنها 4 روز طول کشیده تا تمامی نمونه‌های در نظر گرفته شده برای تولید … The post استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی! appeared first on مجله...

شاید میتسوکا بادی خودرویی عجیب و غریب به نظر برسد اما این شاسی‌بلند دو درب که بر پایه تویوتا راو ۴ شکل گرفته با استقبال خوبی مواجه شده و تمامی نمونه‌های در نظر گرفته شده به فروش رفته‌اند.

استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی!

این کمپانی می‌گوید تنها ۴ روز طول کشیده تا تمامی نمونه‌های در نظر گرفته شده برای تولید فروخته شوند. البته باید گفت تنها ۲۰۰ دستگاه از میتسوکا بادی در طول ۲ سال تولید خواهد شد. میتسوکا گفته که رزرو بعدی برای خرید این خودرو در سال ۲۰۲۳ شروع خواهد شد.

استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی!

این شرکت در تولید بادی از شاسی بلندهای معاصر آمریکایی الهام گرفته است. در بخش جلو می‌توانیم تأثیرپذیری از شورولت تاهو دهه ۹۰ میلادی را ببینیم که شامل جلوپنجره کرومی بزرگ و چراغ‌های جداگانه است.

استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی!

در بخش عقب هم چراغ‌های عمودی حرف اول را می‌زنند که به این مورد باید درب پشتی بازطراحی شده و سپر کرومی را اضافه کرد که بر حس رترو بودن بادی اضافه می‌کند.

استقبال عجیب‌وغریب از میتسوکا بادی!

به خاطر اینکه بادی بر پایه راو ۴ شکل گرفته بنابراین با دو قوای محرکه متفاوت در دسترس خواهد بود. نسخه پایه دارای پیشرانه ۲ لیتری بنزینی ۱۶۸ اسبی خواهد بود درحالی‌که قوای محرکه هیبریدی ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۵ اسب بخار نیز عرضه خواهد شد.

اگرچه یافتن ۲۰۰ مشتری برای این خودرو خیلی سخت و سورپرایز کننده نیست اما خب اینکه می‌بینیم برخی افراد حاضر شده‌اند مبلغ بسیار بیشتری نسبت به تویوتا راو ۴ را برای این خودرو بپردازند جای تعجب دارد. قیمت بادی از معادل ۴۵ هزار دلار در ژاپن شروع می‌شود که حدود ۲۰ هزار دلار بیشتر از راو ۴ است. قیمت نسخه هیبریدی یاد شده هم به بالای ۵۶ هزار دلار می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات