فرماندار: تعطیلی بازار هفتگی چاراویماق ادامه خواهد داشت


فرماندار: تعطیلی بازار هفتگی چاراویماق ادامه خواهد داشت

مراغه - ایرنا - فرماندار چاراویماق با اشاره به اینکه این شهرستان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: بازار هفتگی شهرستان همچنان تعطیل خواهد بود و حضور دستفروشان در خیابان‌های سطح شهر و ازدحام و تجمع در واحدهای صنفی ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

رسول یعقوبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت زرد شهرستان فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های ارایه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی با حضور تمامی کارکنان مجاز خواهد بود.
وی افزود: فعالیت بقیه دستگاه های اجرایی شهرستان با دو سوم کارکنان مجاز است.
فرماندار چاراویماق با اعلام اینکه گروه های شغلی یک، ۲ و سه در این شهرستان با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند، گفت: فعالیت مشاغل گروه شغلی چهار تا اطلاع بعدی ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی ضمن برخورد قانونی و قضایی، صنف متخلف به مدت یک هفته پلمب خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نماز جمعه و مساجد تا اطلاع بعدی تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: مراسم مذهبی، ختم و عروسی با توجه به اینکه عامل اصلی و کانون شیوع ویروس کرونا در شهرستان هستند تا اطلاع بعدی ممنوع است.
فرماندار چاراویماق ادامه داد: خودروهای بین شهری با پلاک بومی از این شهرستان مجاز به تردد هستند و تردد خودروها از شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز به این شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان یکبار در هر ۲۴ ساعت جریمه خواهند شد.

شهرستان چاراویماق با حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی