برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب در کانون شهید همت


برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب در کانون شهید همت

پوررضا از برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» در کانون شهید همت رشت خبر داد.

«محمدمهدی پوررضا» با بیان اینکه امروز کتابخوانی یک تکلیف شرعی است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تشکیل کتابخانه و اجرای طرح‌های مختلف کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی گام برداشته‌اند.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید همت رشت از برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب در کانون شهید همت رشت خبر داد و افزود: این مسابقه ویژه نوجوانان و جوانان بوده که با محوریت کتاب سلام بر ابراهیم، جلد اول برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۹ آذر فرصت دارند تا خلاصه کتاب خود را به کتابخانه کانون شهید همت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رشت ارسال کنند.

پوررضا همچنین از فعالیت این کتابخانه در فضای مجازی همزمان با شیوع کروناویروس خبرداد و اظهارداشت: در این ایام کتاب‌هایی را در شورای کانون معرفی کرده و پس از بررسی به معرفی آن در فضای مجازی می‌پردازیم تا گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برداریم.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی امروز و لزوم پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانگی جهت قطع زنجیره این بیماری فرصتی برای انس با کتاب است خاطرنشان ساخت: با معرفی کتاب مفید و طرح‌های مختلف کتابخوانی می توان رغبت به مطالعه و کتابخوانی را در بین مردم به ویژه کودکان فراهم کرده تا نسلی کتابخوان داشته باشیم.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل