تلاش میلاد میداوودی برای فرار از شکست


تیم خوشه طلایی که فصل گذشته با هدایت محسن عاشوری و محمود فکری یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود این فصل شروع خوبی در بازی های لیگ یک نداشت و از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است. نوشته تلاش میلاد میداوودی برای فرار از شکست اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تلاش میلاد میداوودی برای فرار از شکست

فریادهای میداوودی هم مانع از شکست خوشه طلایی نشد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵
تلاش میلاد میداوودی برای فرار از شکست

تیم خوشه طلایی که فصل گذشته با هدایت محسن عاشوری و محمود فکری یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود این فصل شروع خوبی در بازی های لیگ یک نداشت و از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این تیم دیروز در هفته سوم بازی ها و در استادیوم شهید مهدوی بوشهر با دو گل مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد و با این نتیجه در رده هفدهم جدول جای گرفت. البته خوشه طلایی در پایان فصل گذشته به دلیل ارایه بازی های خوب در برابر حریفان بیشتر بازیکنانش را از دست داد و تیم جدید برای رسیدن به هماهنگی و هارمونی لازم نیاز به زمان دارد. دیروز خوشه طلایی برای ارایه بازی خوب در برابر شاهین شهرداری بوشهر به خوبی از سوی کادر فنی به خصوص سهراب بختیاری زاده تهییج می شد اما در نهایت آن اتفاقی که سرمربی این تیم پیش بینی می کرد رخ نداد و در نهایت این شاهین بود که با هدایت فراز کمالوند و با زدن دو گل به سه امتیاز بازی دست یافت. البته دستیاران استقلالی سهراب بختیاری زاده از جمله میلاد میداوودی و حامد طباطبایی (مربی دروازه بان ها) هم تلاش کردند مانع از این شکست شوند اما تلاش های میلاد میداوودی و حامد طباطبایی هم بی نتیجه ماند و خوشه طلایی شکست را پذیرا شد.

خوشه طلایی در هفته اول بازی ها در خانه فجر سپاسی به تساوی یک بر یک رسیده بود و در هفته دوم هم در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال خوزستان شد.

تلاش میلاد میداوودی برای فرار از شکست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل