وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: توافق صلح فقط یک تکه کاغذ نیست


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی توافق صلح را نقطه عطفی در منطقه دانست و گفت، این توافق‌ها صرفا یک تکه کاغذ نبوده؛ بلکه یک تغییر واقعی هستند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: توافق صلح فقط یک تکه کاغذ نیست

به گزارش شفاف، روزنامه معاریو نوشت، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشستی پیرامون "چالش‌های منطقه و تلاش‌ها برای حل این اختلافات" که در چارچوب فعالیت‌های شانزدهمین دور از کنفرانس گفتگوی منامه برگزار شد، از فلسطینی‌ها خواست مستقیما و در سریعترین زمان ممکن با رژیم صهیونیستی وارد مذاکره شوند.

وی با این ادعا که توافق صلح رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین و سودان ربطی به مذاکره با فلسطینی‌ها ندارد، گفت، توافقنامه‌های صلح نقطه عطفی در منطقه و الگوی جدیدی برای صلح هستند. این توافق‌ها صرفا یک تکه کاغذ نیستند؛ بلکه "تغییری حقیقی" در اوضاع واقع هستند.

اشکنازی مدعی شد، منطقه در حال رسیدن به دوره جدیدی از صلح است و در این دوره تمرکز روی فناوری، همکاری، ثبات و امنیت قرار دارد.

وی در مورد روابط تل آویو با ترکیه هم گفت که امیدوار است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور سیاستش را در قبال رژیم صهیونیستی بخصوص درمورد کمک به جنبش حماس تغییر دهد.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، هیأتی از کادر رهبری حماس به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در استانبول با رجب طیب اردوغان دیدار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی