عمران خان از سریالهای تولید شده توسط ترکیه تمجید کرد


عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی پاکستان از مفید بودن سریال‌های تولید شده توسط ترکیه تمجید کرده است.

عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی پاکستان از آموزنده بودن سریال‌های تولید شده توسط ترکیه تمجید کرده و اظهار داشت: استفاده نادرست جامعه از تلفن‌های همراه آثار ویرانگر زیادی به همراه دارد، نمی‌توان برخی چیزها را محدود کرد اما می‌توان مشغولیتهای جایگزینی برای همگان فراهم کرد که سریال‌های تلویزیونی ترکیه در پاکستان به منظور آموزش مردم این کشور به ویژه جوانان و ارائه الگوهای خوب پخش می‌شود.

وی تصریح کرد که پاکستان نیزسعی دارد سریال‌های آموزنده‌ای مانند، «یونس امره، سفر عشق» و «قیام ارطغرل» تهیه و پخش کند.

به فرمان عمران خان در طی ماه رمضان سال گذشته سریال‌های ترکی «یونس امره، سفر عشق» و «قیام ارطغرل» به زبان اردو دوبله و از شبکه تلویزیونی پاکستان PTV در این کشور پخش شد.

در همین رابطه نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در توئیتر خطاب به مردم کشورش نوشت: به علاقه‌مندان به عرفان، سریال «یونس امره؛ سفر عشق» در تلویزیون پی.تی.وی را به صورت جدی توصیه می‌کنم.

فیصل جاوید خان، رئیس کمیسیون اطلاعات و انتشارات سنای پاکستان نیز اعلام کرد که عمران خان، پس از سریال ترکی «قیام ارطغرل»، دستور پخش «یونس امره؛ سفر عشق» در پی.تی.وی را داده است.

گفتنی است پخش سریال «قیام ارطغرل» در پاکستان در ماه رمضان امسال آغاز شده و طی مدت کوتاهی مورد استقبال گسترده مردم این کشور قرار گرفت. شمار مشتریان کانال «TRT Ertugrul by PTV» در یوتیوب از مرز 10 میلیون نفر فراتر رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022