ماجرای کشف سر بریده یک ببر+تصویر


مجوز این باغ وحش به مدت 90 روز به حالت تعلیق در خواهد آمد. صاحب این باغ وحش نیز در صورت محکومیت به 5 سال زندان محکوم خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از فرارو،در جریان عملیات علیه قاچاق حیوانات وحشی در باغ وحشی خصوصی در تایلند سر بریده یک ببر نیز در میان چند جسد حیوان دیگر پیدا شد.

مقامات حیات وحش تایلند این کشف تکان دهنده را در یک پارک و مزرعه ببر در شمال شرق استان موکدهان انجام دادند.

آن‌ها در جریان این عملیات سر بریده یک ببر و چند لاشه ببر پیدا کردند. همچنین پنج توله ببر زنده که مشکوک به قاچاق غیرقانونی بودند در این عملیات توقیف شدند.

ماجرای کشف سر بریده یک ببر+تصویر

مقامات گفتند که پنج ببر در این مرکز متولد شده بودند، اما آزمایش DNA نشان داد که سه تا از آن‌ها با ببر‌های موجود در پارک ارتباط ندارند و این نشان می‌دهد که آن‌ها قاچاق شده اند.

به گفته مقامات نتیجه آزمایش DNA بر روی ۲۰ ببر دیگر در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

مقامات گفتند که مجوز این باغ وحش به مدت ۹۰ روز به حالت تعلیق در خواهد آمد. ببر‌های زنده مانده نیز به یک مرکز حیات وحش در استان سیساکت منتقل شدند.

ماجرای کشف سر بریده یک ببر+تصویر

صاحب این باغ وحش در صورت محکومیت به ۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

ماجرای کشف سر بریده یک ببر+تصویر

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

این خوراکی برای چشمان شما از هویج نیز بهتر است | 154.2 هزار مدل ابروهای شما درباره شخصیت شما چه می گویند؟ | 80.6 هزار بعد از خواندن این مطلب دیگر هیچگاه پفک نمی خورید | 253.8 هزار دلار در سراشیبی سقوط قرار گرفت | 72.6 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 78.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس