معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد

استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر خدمات بیش از یک‌هزار روز مجید خورشیدی در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر را مورد قدردانی قرار داد و اظهار کرد: برای محمدتقی ایرانی، در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آرزوی موفقیت می‌کنم.

عبدالکریم گراوند تامین امنیت، ایجاد فضای آرامش، تعامل با احزاب سیاسی را ماموریت ویژه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دانست و بیان کرد: در حوزه امنیت تعاملی خوبی در بین نیروهای امنیتی و انتظامی برقرار و امنیت پایدار در استان مدیون تلاش این نیروها است.

وی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو جایگاه و نقش دانشجویان و دانشگاهیان در نشاط و توسعه جامعه را مهم دانست و افزود: حرکت دانشجویان نشاط و توسعه در جامعه به ارمغان می‌آورد و دانشگاه پایگاه عدالت‌خواهی، عزت‌طلبی و پیشرفت محسوب می‌شود.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند، گفت: دانشجویان و دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید که خدمات آنان ستودنی است.

گراوند با قدردانی از خدمات کادر درمان در مقابله با کووید۱۹ خاطرنشان کرد: بیش از ۹ ماه است که کادر درمان شبانه‌روز در عرصه مقابله با کرونا خدمات‌رسانی می‌کنند که تلاش‌های آنان درخور تحسین است.

وی با اشاره به کاهش بستری‌های کرونایی در استان بوشهر گفت: اکنون ۸۰ درصد مناطق استان بوشهر در شرایط زرد و ۲۰ درصد نارنجی است که ادامه همکاری مردم شرایط کنونی را بهبود می‌بخشد.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شیوع کرونا به سبب دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها ارزیابی شده است، تاکید کرد: هر چه پروتکل بهداشتی بیشتر رعایت شود از شرایط خطر فاصله می‌گیریم و هر قدر بی‌توجهی شود امکان شیوع، ابتلا، بستری و فوت کرونایی افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر از رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد اندکی از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مهم سبب بروز آسیب به دیگر اقشار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد

امنیت پایدار در بوشهر و اتحاد در همه عرصه‌ها

مجید خورشیدی، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به امنیت پایدار و اتحاد و وحدت در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم و مسئولان در همه رده‌ها و مسئولیت‌ها قابل تقدیر است و در این راستا توسعه و پیشرفت استان مدیون این اتحاد و تعامل است.

وی بیان کرد: در طول این مدت در حوزه اجتماعی و سیاسی و امنیتی، اقدامات موثر و ارزشمندی انجام گرفت که همکاری دستگاه‌های مختلف ستودنی است.

پارس جنوبی و نیروگاه اتمی از دستاوردهای نظام اسلامی است

معاون سیاسی جدید استاندار بوشهر نیز برنامه‌ها و سیاست‌های مورد توجه را اعلام کرد و افزود: استان بوشهر، مهد مقاومت علیه استعمار و استکبار است چرا که رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه انگلیس و آمریکا را شکسته‌اند.

محمدتقی ایرانی، پارس جنوبی و نیروگاه اتمی در استان بوشهر را از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: شناسنامه‌دار بودن احزاب، و وجود تعامل و انسجام در استان نشان از فضای باز سیاسی است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان آماده اجرای توطئه علیه نظام اسلامی است همه مردم و مسئولان برای عزت و اقتدار کشور با تعامل و همدلی جانفشانی می‌کنند.

در این جلسه ضمن معرفی محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از خدمات سه ساله مجید خورشیدی قدردانی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟