راهکارهای حیرت آور حجم و سفت کردن سینه و باسن


راهکارهای حیرت آور حجم و سفت کردن سینه و باسن

سفت و حجیم کردن سینه Tighten and bulk up the breasts (پستان) یا باسن یکی از مهم ترین اجزاء بدن برای خانم هاست بارداری و اضافه وزن یک از مهم ترین عوامل بد فرم کردن سینه و باسن و شکم است.خوش فرم کردن این سه عضو از بدن هر فردی را خوش استایل و خوش اندام می کند. با توجه به شرایط جهان و وجود ویروس کرونا به ویژه در ایران تا 90 درصد باشگاه ها تعطیل هستند...

سفت و حجیم کردن سینه Tighten and bulk up the breasts (پستان) یا باسن یکی از مهم ترین اجزاء بدن برای خانم هاست بارداری و اضافه وزن یک از مهم ترین عوامل بد فرم کردن سینه و باسن و شکم است.خوش فرم کردن این سه عضو از بدن هر فردی را خوش استایل و خوش اندام می کند.

با توجه به شرایط جهان و وجود ویروس کرونا به ویژه در ایران تا 90 درصد باشگاه ها تعطیل هستند و این امر موجب شده بسیاری از خانم ها انگیزه خود را از خوش اندام شدن از دست بدهند اما با یک برنامه اصولی و هدفمند می توانید در بخش راه لاغری و تناسب اندام وبسایت نازوب به تمامی حرکات کاملا موثر برای خوش اندام شدن دسترسی داشته باشید.

راهکارهای حیرت آور حجم و سفت کردن سینه و باسن

با این راهکارهای حیرت آور به حجم سینه و باسن خود بیفزایید

یکی از دغدغه های ظاهری خانمها، سایز سینه و باسن Breast and hip size آنهاست که خیلی از انها به دنبال پروتز کردن هستند درصورتی که بسیار عوارض دارد و میتوانند با روش های خانگی یا ورزش های مخصوص به سایز ایده آل خود برسند. در این بخش از نازوب برای شما عزیزان راه های عالی برای افزایش سایز سینه و باسن ذکر شده است امیدورام با خواندن این مطالب و انجام دادن این کارها به تناسب اندام خاص خود برسید.

غذاهایی که کمک می کنند تا باسن بزرگتری داشته باشید

1-سینه مرغ:

سینه مرغ بدون پوست، منبع خوبی از پروتئین بدون چربی است. نصف یک سینه بدون استخوان حدود 142 کالری دارد. می تواند خیلی سریع پخته شود، به راحتی در دسترس است. می توانید؛ آنرا بپزید، کبابی کنید و یا به سوپ خود بیفزایید. این، اسیده آمینه های ضروری بدن را فراهم می کند و سطح انرژی را بالا نگاه می دارد.

2-شیک پروتئینی:

یک گزینه عالی برای کسانی است که دو بار در روز ورزش و تمرین می کنند و یا از مواد طبیعی، پروتئین کافی دریافت نمی کنند. انواع زیادی از شیک های پروتئینی در مارکت ها وجود دارند یکی از آنها را بخرید و آب، شیر و شیر بادام اضافه کنید و 15 الی 20 دقیقه بعد از تمرین، میل کنید.

3-تخم شربتی:

تخم شربتی، سرشار از پروتئین ها و چربی های سالم است. آنها از گیاه سالویا هیسپانیکا Salvia Hispanica به دست می آیند که حاوی حدود 17 گرم پروتئین هستند. شما می توانید، دو قاشق غذاخوری از تخم شربتی را به اسموتی، پنکیک یا آب میوه خود اضافه کنید. آنها به راحتی در دسترس هستند و می توانید تهیه کنید و طعم بی نظیری هم دارند بنابراین می توانید به هر نوع غذایی اضافه کنید. اما زیاد از حد نه.. که ممکن است دچار درد شکم شوید.

4-ماهی:

ماهی ها سرشار از پروتئین و چربی های سالم امگا 3 هستند برای دریافت بیشتر آنها، از ماهی های سالمون، قزل آلا، خال مخالی، تیلاپیلا بیشتر استفاده کنید.

5- بذر و دانه های کتان:

رنگ آنها بین طلایی تا قهوه ای می باشد و معمولا بصورت پودر مصرف می شوند. یک قاشق چای خوری از پودر دانه های کتان، حاوی حدود 1.5 گرم پروتئین است.یک یا دو قاشق چای خوری از دانه های تخم کتان را به اسموتی ها، آبمیوه ها، سوپ ها و سالادهایتان برای دریافت پروتئین های اضافی، اضافه کنید.

6-تخم مرغ:

تخم مرغ ها یرای ساختن باسن بزرگتر و سفت تر، عالی هستند. یک تخم مرغ کامل حاوی اسید آمینه های ضروری مختلف است که به بازسازی عضلات و تقویت آنها کمک می کند.

7-قارچ:

قارچ ها سرشار از پروتئین می باشند و یک گزینه عالی برای گیاه خواران محسوب می شود. 100 گرم قارچ سفید، حدود 29 کالری و 3.3 گرم پروتئین دارد. آنها را به سوپ، سالاذ، ساندویچ ها و یا دیگر غذاهای خوشمزه خود اضافه کنید.

8-گوشت گاو بدون چربی:

گوشت گاو ممکن است که برای سلامت قلب مفید نباشد، اما گوشت گاو بدون چربی اینگونه نیست. سرشار از پروتئین هستند و 100 گرم از آنها حدود 21 گرم پروتئین دارد. می توانید با آن، کتلت یا کوفته درست کنید و یا به سوپ خود اضافه کنید.

9-روغن زیتون و روغن دانه های کتان:

هر دوی آنها، غنی از ویتامین E و K و اسیدهای چرب امگا 3 هستند. می توان انها را در سس های کبابی، سس های سالاد یا غذاهای سرخ کردنی افزود. آنها نه تنها طعم و مزه مواد غذایی را بهتر می کنند، بلکه مواد مغذی آن را نیز افزایش می دهند.

10-آجیل:

اگر می خواهید که باسن بزرگتری داشته باشید، باید غذاهایی که کالری زیادی دارند، مانند آجیل را مصرف کنید. به این خاطر که شما به طور مرتب تمرین می کنید و کالری زیادی را می سوزانید. اگر شما از رژیم غذایی کم کالری استفاده می کنید، بدن شما ضعیف خواهد ش و عضلات باسن قادر به جذب پروتئین نخواهند شد. بادام، گردو، پسته، بادام زمینی را حتما مصرف کنید.

11-آفتابگردان و کره بادام:

کره بادام و آفتابگردان نسبت به کره مارگارین گزینه مناسب تری هستند. اگرچه حاوی کالری زیادی هستند، اما سرشار از پروتئین و چربی های سالم می باشند. شما برای مدت زیاذی احساس سیری می کنید، بنابراین از خوردن غذای اضافه اجتناب می کنید. در نتیجه، چربی های ناخواسته در بدنتان نخواهید داشت.

12-روغن ماهی:

روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشد ،که چربی های سالمی هستند و به بهبود سلامت بدن شما کمک خواهند کرد. شما می توانید از مکمل های روغن ماهی استفاده کنید و یا خود ماهی را با پوست، به طور منظم میل کنید

13- استفاده از روغن خراطین و روغن زالو:

شاید تاکنون نام روغن خراطین و روغن زالو را نشنیده باشید.
این دو روغن از بهترین روغن های افزایش دهنده سایز و حجم اندام های بدن بدون هیچ گونه عوارض است.
با مصرف روغن خراطین و روغن زالو به مدت 2 ماه شما میتوانید اندام های بدن خود را تا 2 سایز افزایش حجم دهید.
بافت موجود در باسن به حالت اسفنجی است و بیشترین تاثیر روغن خراطین و روغن زالو بر روی اندام های اسفنجی است.

برنامه رژیم غذایی برای فرم دهی، بزرگ کردن و بالا بردن باسن:

صبحانه (ساعت 7:30):
جو دو سر+ یک عدد تخم مرغ کامل + دو عدد بادام

میان وعده صبح (ساعت 10)
یک فنجان شیر پرچرب+ یک عدد بیسکوییت دایجستیو

ناهار (ساعت 12:30)
سالاد تن یا سالاد قارچ با پودر دانه های کتان +روغن زیتون + لیموترش+عسل و سس چیلی

میان وعده ظهر (ساعت (3:15):
یک فنجان چای سبز + دو عدد شیرینی کراکر

شام(ساعت 7:00):
سوپ عدس یا سوپ مرغ+ یک عدد نان کامل

روش خانگی جالب برای بزرگ کردن سینه

1. نوشیدن روزانه آب پاپایا یا شیر

شیر و آب پاپایا را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید و مشاهده کنید که چطور به افزایش سایز سینه هایتان کمک می کند. در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به رشد سینه ها کمک می کنند. اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که میلک شیک موزی هم به رشد سینه ها کمک می کند.

2. کرم های طبیعی برای سینه

درست است که این کرم ها به بزرگ شدن سینه ها کمک نمی کنند، ولی موجب تقویت آنها می شوند. مراقبت روزانه از سینه ها بسیار مهم است. توصیه ما به شما این است که فقط کرم هایی بخرید که مختص سینه هستند و فقط حاوی مواد طبیعی هستند و هر چیزی را به سینه هایتان نمالید!

نکته: کرم هایی با پایه گیاهی و علفی بسیار خوب هستند.

3. تخم کتان

شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها حاوی فیتواستروژن هستند، نوعی از استروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاست که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت. دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هستند؛

اگر بطور متعادلی از آنها استفاده شود، این دانه ها به تدریج به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. می توانید دانه های کتان را به صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و غذاهای دیگر اضافه کنید و میل نمایید.

4. گیاهان دارویی را امتحان کنید.

درست مانند میوه ها و سبزیجات، گیاهان دارویی هم اغلب مزایا و فواید متعددی برای سلامت بدن دارند. شبدر قرمز، شیرین بیان، رازیانه، میوه نخل بادبزنی، شنبلیله، یام وحشی و ترشک میشی جزو بهترین گیاهان طبی و دارویی هستند که برای سینه ها مفیدند. برای اطلاع از فواید بیشتر این گیاهان با پزشک خود مشورت کنید و سپس از آنها استفاده نمایید.

5. ریشه پنیرک پف نبات

ریشه پنیرک پف نبات کاملاً شناخته شده است (بله این گیاه در اصل برای درست کردن پف نبات یا همان مارشمالو استفاده می شد) و اصولاً به شکل قرص فروخته می شود. بسیاری از خانم ها از ریشه این پنیرک برای بزرگ کردن فوری سینه ها استفاده می کنند.

با این حال، باید توجه داشت که قبل از مصرف باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید. اگر دلیلش را می پرسید باید بگوییم که مصرف این ریشه با داروهای دیگر باعث می شود که اثر آن کاملاً از بین برود. قبل از مصرف مکمل های غذایی، باید از پزشک خود اطلاعات کافی بگیرید.

6. ماساژ دادن سینه ها

ماساژ دادن منظم سینه ها فواید زیادی دارد. نه تنها این کار به داشتن سینه های سفت کمک می کند، بلکه آنها را درشت تر نیز می کند. اگر قرار است این کار را انجام دهید، باید نحوه صحیح انجام آن را یاد بگیرید. از پزشک متخصص زنان راهنمایی بخواهید و تکنیک های درست و مؤثر ماساژ سینه را جستجو نمایید.

نتیجه این روش شما را شگفت زده خواهد کرد. ماساژ به افزایش جریان خون و گردش فیتو استروژن های موجود در خون کمک می کند. این کار موجب تحریک تولید پرولاکتینی می شود که به رشد سینه ها کمک می کند.

7. با عادات بد خداحافظی کنید.

باور کنید یا نکنید، عادات بد باعث می شوند که رشد سینه هایتان متوقف شود. برای مثال، سیگار کشیدن از رشد سینه جلوگیری می کند. مصرف زیاد الکل نیز نه تنها سینه ها را از بین می برد، بلکه موجب سرطان نیز می شود. مصرف زیاد قهوه، زیاد کار کردن (و در نتیجه استرس زیاد)، خواب کافی نداشتن، علل دیگر رشد نکردن سینه ها هستند.

8. دانه شنبلیله

طبق گفته متخصصین گیاهان دارویی، دانه شنبلیله یکی از مواد تشکیل دهنده برتر در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. این گیاه هورمون هایی مانند پروژسترون و استروژن را به منظور بزرگ کردن سینه ترویج می کند. علاوه بر این، حتی می تواند تولید شیر را برای مادران شیرده نیز افزایش دهد.

نحوه استفاده:

¼ فنجان پودر دانه شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر شود. خمیر را روی سینه خود اعمال کنید و آنها را به آرامی ماساژ دهید. بعد از 10 دقیقه، با آب آن را تمیز کنید. دو بار در روز این کار را انجام دهید.

راه دیگر این است که هر روز با استفاده از روغن شنبلیله سینه ها را ماساژ دهید و یا می توانید 2 قسمت از لوسیون بدن را با یک قسمت از عصاره دانه شنبلیله مخلوط کرده و ماساژ دهید.

شما می توانید دانه شنبلیله را در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید یا بعد از مشاوره با پزشک 3 بار در روز از مکمل های آن مانند قرص ها استفاده کنید.

9. نقش دانه رازیانه در داشتن سینه های بزرگ

این یکی از بهترین محرک ها در فهرست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. غنی از فلاونوئید هاست و میتواند سطح استروژن بدن شما را افزایش دهد و همچنین بافت پستان را به رشد تشویق کند. علاوه بر این، همچنین تولید شیر در مادران شیرده را افزایش می دهد.

نحوه استفاده از دانه رازیانه:

یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد را با 2 قاشق چای خوری دانه رازیانه مخلوط کرده و آن را در یک ظرف حرارت دهید. پس از اینکه دانه ها قرمز شدند، آن را تحت فشار قرار داده و اجازه دهید سرد شود. سینه های خود را به آرامی با استفاده از آن روغن به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. بعد از 30 دقیقه، با استفاده از آب گرم تمیز کنید. یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه انجام دهید.

همچنین می توانید هر روز چای رازیانه مصرف کنید. به منظور تهیه چای، یک قاشق چای خوری دانه رازیانه را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه دم کنید. پس از آن، آن را صاف کرده و مصرف کنید.

10. تربچه

عناصر تهاجمی قوی تربچه می تواند کمک کند که تحریک جریان خون به بافت های پستان شود، بنابراین افزایش اندازه پستانرا به طور طبیعی به دنبال دارد. دلیلش این است که تربچه در لیست داروهای خانگی برای افزایش پستان توصیه می شود و به عنوان بهترین روش برای بهبود اندازه سینه به طور موثر و افزایش گردش خون به طور طبیعی در منطقه پستان شناخته شده است.

11. مصرف موز برای داشتن سینه های بزرگ

موز به عنوان یک آرامش دهنده طبیعی برای ماهیچه ها شناخته می شود و همچنین غنی از پتاسیم و منیزیم است که می تواند به طور موثر اندازه سینه های زنان را به طور طبیعی بهبود بخشد. به همین دلیل است که موز در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه ضروری است. با این حال، برای بهترین نتیجه، شما باید موز رسیده فیبری را به جای موز گوشتی انتخاب کنید.

12. عسل و تخم مرغ

این یک درمان خانگی موثر است که می تواند به طور طبیعی به افزایش اندازه سینه شما کمک کند. یک تخم مرغ را بردارید و با یک قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. این مخلوط حاوی پروتئین است و چربی برای بافت در قفسه سینه جهت افزایش سینه شما مناسب است.

دختری بخاطر سینه های گنده در چاه گیر کرد تصاویر

باسن هایی که بیمه شدند! تصاویر

Add volume to your breasts and buttocks with these amazing tips

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تکنیکهای مختلف تحریک مغز برای درمان اختلالات روانی و عوارض آن‌ها