دانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندروید


موزیک پلیر Music player – pro version یکی از کم‌حجم‌ترین موزیک پلیرهای عرضه شده برای گوشی‌های اندرویدی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باتوجه به علاقه انسان‌ها به موزیک و اهمیتی که موسیقی در کارهایشان دارد، تا به امروز موزیک پلیرهای زیادی ساخته شده‌ است.

رقابت بین اپلیکیشن‌های موزیک پلیر در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب خود قابل مشاهده است و هر روز شاهد رشد این نرم افزارها هستیم.

نر‌م افزار Music player – pro version یکی از قدرتمند‌ترین موزیک‌پلیرها است که در گوکل‌پلی منتشر شده است و از انواع فرمت‌های موزیک‌هم پشتیبانی می‌کند، همچنین ۵ باند اکولایزر این نرم‌افزار باعث می‌شود صدای خروجی را متناسب با سبک موزیک تنظیم کرده و یک صدای بدون نقص را دریافت کنید.

قیمت اپلیکیشن Music player – pro version در گوگل‌پلی ۳.۴۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید

دانلود Music Player LMZa 2.8.6 – موزیک پلیر کم حجم

دانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندروید

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Music player – pro version اندروید:

پخش تمامی فایل های صوتی موجود در حافظه با حداکثر کیفیت ممکن ایجاد لیست های پخش اختصاصی دسته بندی تمامی موزیک‌ها در شش گروه از پیش تنظیم شده گزینه‌ای برای مرور موزیک‌ها به صورت پوشه ای تایمر داخلی برای توقف پخش موزیک‌ها به صورت خودکار دسترسی به باند اکولایزر و چندین ایستگاه از پیش تنظیم شده استفاده از موزیک ها به عنوان آهنگ زنگ موبایل اشتراک‌گذاری موزیک در حال پخش، در شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی از ۶۰ زبان مختلف در سراسر جهان ویجت‌های صفحه نمایش اصلی برای مدیریت پخش موزیک
تصاویری از محیط برنامه


دانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندرویددانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندرویددانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندروید


• دانلود و مشخصات فایل
دانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندروید
حجم: 8 مگابایت
نسخه: 4.5.5
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403