معرفی استون مارتین DBX باومور ادیشن بسیار خاص


استون مارتین نسخه‌ای بسیار خاص از شاسی‌بلند DBX را با نام باومور ادیشن Bowmore Edition رونمایی کرد. این خودروی سفارشی توسط بخش محصولات سفارشی استون مارتین یعنی بخش Q توسعه یافته و تنها 18 دستگاه از آن به مشتریان ویژه و در اسکاتلند تحویل داده خواهد شد. یکی از مدیران ارشد استون مارتین درباره این … The post معرفی استون مارتین DBX باومور ادیشن بسیار...

استون مارتین نسخه‌ای بسیار خاص از شاسی‌بلند DBX را با نام باومور ادیشن Bowmore Edition رونمایی کرد.

معرفی استون مارتین DBX باومور ادیشن بسیار خاص

این خودروی سفارشی توسط بخش محصولات سفارشی استون مارتین یعنی بخش Q توسعه یافته و تنها ۱۸ دستگاه از آن به مشتریان ویژه و در اسکاتلند تحویل داده خواهد شد.

معرفی استون مارتین DBX باومور ادیشن بسیار خاص

یکی از مدیران ارشد استون مارتین درباره این خودرو گفته است:

استون مارتین DBX بستری عالی برای ارائه بالاترین سطح شخصی‌سازی بخش Q این خودروساز می‌باشد. برندهای استون مارتین و باومور همان دید مشترک یعنی ارائه زیبایی بی‌حدوحصر و میراثی به‌یادماندنی را دارند و درعین‌حال از روش‌های جدید استفاده می‌کنند که این امر در DBX باومور ادیشن پیداست. بخش Q استون مارتین یک‌بار دیگر محصولی زیبا و سفارشی را تولید کرده است.

خریداران می‌توانند دو رنگ سفارشی آبی باومور و یا خاکستری زنون را انتخاب کنند. همچنین عناصر کوپر با برند باومور نیز در جای‌جای خودرو بکار رفته است. کالیپرهای ترمز مشکی‌رنگ سفارشی نیز باعث ایجاد تضاد بصری در بدنه این شاسی‌بلند لوکس می‌شوند.

داخل کابین مواردی همچون نگه‌دارنده‌های فنجان پولیش خورده، پلاک‌های ویژه و… دیده می‌شوند. همچنین تریم مشکی براق در کنسول مرکزی دیده می‌شود.

معرفی استون مارتین DBX باومور ادیشن بسیار خاص

یک از مدیران کمپانی باومور نیز می‌گوید:

همکاری ما با استون مارتین ادامه داشته و منجر به رونمایی از این خودروی خاص شده که قدمی دیگر در این سفر هیجان‌انگیز است. ما بی‌صبرانه منتظر خوشامدگویی به مشتریان این خودروی زیبا هستیم. اگرچه ما محصولات کاملاً متفاوتی تولید می‌کنیم اما ارزش‌ها و شوق و اشتیاق ما دقیقاً با استون مارتین یکسان است. شما می‌توانید انتظار چیزهای هیجان‌انگیزتری را در آینده داشته باشید.

استون مارتین DBX باومور ادیشن به‌صورت جهانی در دسترس بوده و اولین نمونه‌های آن از سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان خواهند رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!