شورای امر به معروف در72 دستگاه اجرایی گیلان تشکیل شد


شورای امر به معروف در72 دستگاه اجرایی گیلان تشکیل شد

رشت - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان از تشکیل شورای امر به معروف در 72 دستگاه اجرایی استان خبر داد و گفت : هم اینک 16 ستاد شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در 72 شورا در سطح دستگاه های اجرایی فعال است.

حجت الاسلام سجاد سرافراز روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین بیش از ۳۰ گروه جهادی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در گیلان فعال است.

وی بیان کرد: در اجرای ماده پنج دستورالعمل اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و به منظور ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های علمی و اجرایی کشور و جلب مشارکت آحاد مردم، شوراهای امر به معورف و نهی از منکر در حوزه های مردم و همچنین در سطح دستگاه های اجرایی و قضایی تشکیل و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین از آثار فاخر در حوزه هنری و رسانه ای و فرهنگی حمایت می کنیم و جشنواره های متعددی نیز برای تشویق رسانه های مطالبه گر و هنرمندان مطالبه گر طراحی شده چون زبان هنر و رسانه یکی از مهمترین روش های گفتمان سازی و فرهنگ سازی در جامعه است و خوشبختانه رتبه برتر گیلان در حوزه تعدد رسانه های عمومی ، نشانگر فرهنگ بالای مردم این استان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اضافه کرد: به طور حتم شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی نقش مهمی در گفتمان سازی مطالبه گری دارند و امیدواریم که این فرهنگ بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...