برنامه آسیایی پرسپولیس در گرو ذوب‌آهن اصفهان


برنامه آسیایی پرسپولیس در گرو ذوب‌آهن اصفهان

کادر فنی پرسپولیس همچنان منتظر تایید قطعی برگزاری بازی این تیم با ذوب آهن اصفهان است. نوشته برنامه آسیایی پرسپولیس در گرو ذوب‌آهن اصفهان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

برنامه آسیایی پرسپولیس در گرو ذوب‌آهن اصفهان

برنامه آسیایی پرسپولیس منتظر راستی آزمایی ذوب‌آهن اصفهان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵
برنامه آسیایی پرسپولیس در گرو ذوب‌آهن اصفهان

کادر فنی پرسپولیس همچنان منتظر تایید قطعی برگزاری بازی این تیم با ذوب آهن اصفهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعضای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امروز سه شنبه تست راستی آزمایی خود در خصوص ابتلا به بیماری کرونا را انجام خواهند داد تا سازمان لیگ فوتبال ایران صبح چهارشنبه درباره برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر ایران تصمیم گیری کند.
کادر فنی پرسپولیس که اصرار به برگزاری این بازی دارد برای عدم ایجاد حاشیه، قصدی برای صحبت درباره آن ندارد اما برنامه ریزی تمرینی پرسپو‌لیس را منوط به بازی با ذوب آهن کرده است.

یحیی گل محمدی علاقه به حفظ شرایط بازیکنان خود در فضای مسابقه دارد اما اگر امکان برگزاری بازی با ذوب آهن نباشد و حریف تدارکاتی مناسبی را برای سرخ‌ها پیدا نکند دو جلسه تمرینی فشرده را برای این تیم در نظر خواهد گرفت که طی آنها بازی درون تیمی انجام دهند.

با این حال مربیان پرسپولیس منتظر تصمیم گیری سازمان لیگ فوتبال درباره این دیدار هستند تا بتوانند بازیکنان پرسپولیس را برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۲ آذرماه طبق اعلام قبلی سازمان لیگ با ذوب آهن بازی می‌کند. این تیم ۲۹ آذر نیز دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل قهرمان منطقه شرق در کشور قطر انجام خواهد داد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : پرسپولیس, لیگ برتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟