جزییات واریز بسته جدید معیشتی 100هزار تومانی


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته معیشتی 100 هزار تومانی که قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است. به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، حامد شمس افزود: بسته معیشتی 100 هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان...

کد خبر : 162770 تاریخ انتشار : 8 دسامبر 2020
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، حامد شمس افزود: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

وی بیان کرد: این بسته معیشتی در ۴ ماه به ازای هریک از اعضای خانواده، ۱۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار قرار است واریز می‌شود.

گفتنی است؛ مشمولان این بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی، یارانه معیشتی بگیرانی است که شغل ثابت و درآمد ثابت ندارند.

کارگران ساختمانی، رانندگان و… هریک از افرادی که یارانه معیشتی را ماهانه دریافت می‌کنند و شغل و درآمد ثابت هم ندارند مشمول این تسهیلات هستند.

به گفته وزارت رفاه، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.

جزییات واریز بسته جدید معیشتی 100هزار تومانی جزییات واریز بسته جدید معیشتی 100هزار تومانی جزییات واریز بسته جدید معیشتی 100هزار تومانی
1 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یارانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)