استاندار: توسعه ورزش از اولویت‌های مدیران استان سمنان است


استاندار: توسعه ورزش از اولویت‌های مدیران استان سمنان است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: توسعه ورزش در استان جزو اولویت‌های کاری و از برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با وی در محل استانداری سمنان بیان کرد: توسعه ورزش علاوه بر حل معضلات اجتماعی ، سبب ایجاد مصونیت برای ورزشکاران و جامعه خواهد شد.

وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان ما برای رشد و پرورش روحی و روانی خود نیاز به الگو دارند و در حال حاضر الگوسازی های ورزشی با ویژگی ها و معیارهای مورد نظر بسیار کم شده است.

آشناگر ادامه داد: برای توسعه ورزش کشتی می توان علاوه بر استفاده از امکانات و توانمندی دستگاه‌های اجرایی، تلاش کرد تا ذهن مسوولان را که به واسطه مسائل مختلف جامعه کمتر به ورزش اختصاص می بابد، فعال تر کرده و از این توانمندی برای گسترش و توسعه ورزش استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک مهمترین اقدام برای توسعه ورزش برنامه ریزی و ارائه الگوی کاری مناسب و اجرایی است.

آشناگر با بیان اینکه تمام ایرانیان کشتی را دوست دارند و با این رشته ورزشی مانوس هستند، گفت: برای رشد و توسعه این رشته ورزشی، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و تا حد توان در تحقق این هدف مساعدت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت های موجود در استان سمنان، مسئولان هیات کشتی می‌توانند با استعدادیابی از میان چهره های علاقمند و همچنین ظرفیت سنجی از امکانات و تجهیزات موجود، در جهت رشد بیشتر این رشته ورزشی تلاش کنند.

استاندار سمنان گفت: هیات کشتی استان باید با ارائه برنامه راهبردی و عملیاتی، تلاش کند تا زمینه رشد و توسعه این ورزش پر طرفدار را فراهم کرده و این استان را به‌عنوان‌ یکی از استان‌های صاحب نام در عرصه کشتی مطرح کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان