A3 اسپرت بک 45 TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد/ پیمایش 63 کیلومتر در حالت الکتریکی کامل(+عکس)


A3 اسپرت بک 45 TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد/ پیمایش 63 کیلومتر در حالت الکتریکی کامل(+عکس)

خودرو در حالت الکتریکی کامل می تواند 63 کیلومتر مسیر را طی کند و البته در حالت فعالیت موتور الکتریکی بیشینه سرعت برابر با 140 کیلومتر برساعت خواهد بود.

عصر ایران- کمپانی آئودی از A3 اسپرت بک 45 TFSI رونمایی کرد. این محصول اسپرت از پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی در هماهنگی با یک موتور الکتریکی و باتری 13 کیلووات ساعتی هماهنگ شده است.

مدتی قبل سدان A3 مدل 2021 را اینجا معرفی کرده ایم.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط آئودی، میزان خروجی این پیشرانه برابر با 242 اسب بخار است و گشتاور آن نیز 295 پوندفوت محاسبه شده است. خودرو طی 6.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت برابر با 232 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

گفتنی است خودرو در حالت الکتریکی کامل می تواند 63 کیلومتر مسیر را طی کند و البته در حالت فعالیت موتور الکتریکی بیشینه سرعت برابر با 140 کیلومتر برساعت خواهد بود.

مجموعه پیشرانه با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. باتری نیز با سوکت برق منزل طی 5 ساعت شارژ کامل می شود.

در نمای ظاهری نیز، آئودی از چهره تهاجمی برای این هاچ بک داغ خود استفاده کرده است. گریل(جلوپنجره) در تمامی انتخاب ها به رنگ مشکی است و چراغ های اصلی ترکیبی از هالوژن و ال ایی دیی را به نمایش می گذارد. در طرفین بامپر(سپر) دو ورودی بزرگ هوا با بافت لانه زنبوری قرار گرفته تا یک دماغه کاملا اسپرت شکل بگیرد.

به آنچه مطرح شد باید خطوط روی درپوش موتور را نیز اضافه کنیم که اثر مهمی در بهبود شرایط دماغه دارد.

در نمای جانبی خودرو شیب خرگوشی مطلوبی دارد. رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، تفاوت سطح قسمت پایین درب ها و شکل متفاوت ستون آخر بر زیبایی های این قسمت افزوده است.

قیمت پایه این خودرو 40395 دلار اعلام شده که در همین نمونه پایه سیستم تهویه 2 نقطه ای، شیشه های دودی، کالیپر قرمز رنگ سیستم ترمز، صندلی های اسپرت و برخی از امکانات دیگر بصورت استاندارد ارائه می شوند.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*آئودی آر8 نسخه پنتر؛ خودروی 180 هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! (+عکس) *ارباب حلقه ها و کوپه 4 درب 2019/مراحل طراحی یک خودروی باکیفیت را از نزدیک ببینید! (+فیلم و تصاویر) *منصوری و داغ ترین شاسی بلند آئودی/ لباسی از فیبرکربن و یک نسخه آتشین برای پیشرانه (+عکس) *منهارت آر کیو900 معرفی شد/ یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! (+تصاویر) *کراس اووری به نام اقوام شمال آفریقا/ فرمولی برای ارائه زیبایی در نهایت سادگی!(+تصاویر) *معرفی آئودی A3 سدان 2021/ جزئیات و تغییرات جدید در یک محصول پرفروش(+تصاویر) *آلبوم 2020 تیونر مطرح آلمانی با محصولات آئودی/ از آبی مات تا توربوی 690 اسبی! (+تصاویر) *معرفی آئودی اس کیو5 مدل 2021/ پیشرانه های دیزل آئودی همچنان تولید می شوند (+عکس) *نگاهی متفاوت به آئودی آر اس7 / جزئیات بینظیر برای مقیاس یک هجدهم! (+فیلم و تصاویر) *لوما دیزاین و یک بسته 38 هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! (+تصاویر) *آئودی آر اس6 آوانت 2021/ هیبرید یک خودروی خانوادگی و اسپرت! (+تصاویر) *آئودی آر اس3 اسپرت بک 2020 / عبور توربوی آتشین از محدودیت! (+تصاویر) *آئودی آر اس7 با طراحی خاص بدنه و تیونینگ 962 اسب بخاری(+تصاویر) *کراس اوور لوکس آئودی؛ هیولای 140 هزار دلاری! (+تصاویر) *کراس اوور جدید آئودی با تیونینگ "آ ب ت" (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند