خرید مبل راحتی و 4 نکته اساسی که باید بدانید؛ دیجی چوب


چهار نکته‌ای که فروشنده به هنگام خرید مبل راحتی به شما...

خرید مبل راحتی و 4 نکته اساسی که باید بدانید؛ دیجی چوب

چهار نکته‌ای که فروشنده به هنگام خرید مبل راحتی به شما نمی‌گوید!!!

1- ابعاد مبل راحتی

زمانی که برای خرید آنلاین مبل راحتی به یک فروشگاه اینترنتی مبلمان همانند دیجی چوب مراجعه می‌کنید خواهید دید که مشخصات هر محصول با جزئیات کامل به همراه تصویر درج شده است و در کوتاه‌ترین زمان از قیمت انواع مبل راحتی مطلع می‌شوید، این روش خرید مزایای زیادی برای مشتریان دارد و آنها این امکان را دارند که بدون استرس از کارشناس فروش آنلاین راهنمایی بگیرند، یک فروشنده به طور قطع با شما درباره‌ی جنس و ابعاد مبل راحتی و چند نفره بودن آن صحبت می‌کند اما کمتر پیش می‌آید قبل از خرید درباره ابعاد اتاقتان سوالی بپرسد و اهمیت بدهد، این وظیفه شماست که با توجه به فضای منزل بهترین مبل راحتی را انتخاب کنید.

یک فروشنده قطعا درباره خانه شما اطلاعات کافی ندارد، این شما هستید که باید نیازتان را با او مطرح کنید تا بتواند بهترین گزینه را معرفی کند، پس فراموش نکنید قبل از خرید مبل راحتی حتما نوع مبل، اندازه و قیمت آن را برای خود مشخص کنید چون ممکن است فروشند مبلی را به شما پیشنهاد دهد که اصلا از در اتاق نشیمن‌تان رد نشود، شکل و ابعاد مبل راحتی باید با سایر وسایل، سبک و متراژ منزلتان متناسب باشد.

خرید مبل راحتی و 4 نکته اساسی که باید بدانید؛ دیجی چوب

2- وزن مبل راحتی

یک نکته بسیار مهم دیگر وزن مبل راحتی است، مبل‌های راحتی غالبا از جنس پارچه و الیاف هستند و چوب کمی در آنها بکار می‌رود ولی با این وجود وزن‌های متفاوتی دارند یکی سنگین ‌تر و دیگری سبکتر، درباره اینکه اصلا مبل سبک بهتر است یا سنگین جداگانه مفصل صحبت خواهیم کرد.

خیلی از افراد به هنگام خرید مبل راحتی مسئله وزن مبل را فراموش می‌کنند و شاید اصلا در ابتدا برایشان مهم نباشد، از طرفی احتمال دارد فروشنده هم اهمیت آن را شرح ندهد چون دغدغه اصلی‌اش این است که سفارش مشتری دقیق و به موقع به دستش برسد و درنهایت این کار را توسط افراد متخصص به بهترین شکل انجام می‌دهد اما اگر مبلی بیش از حد سنگین باشد و شما به عنوان شخص نابلد قصد داشته باشید آن را جا‌به جا کنید ممکن است به مبل و خودتان صدمه بزنید، ترجیحا به سراغ مبل‌های با وزن زیاد نروید، به روزترین مبل راحتی در دیجی چوب موجود می‌باشد.

خرید مبل راحتی و 4 نکته اساسی که باید بدانید؛ دیجی چوب

3- شکل و نوع کوسن‌ها و بالش‌ها

کوسن‌ها و بالش‌های نشیمن را با دقت بررسی کنید، ممکن است ساعت‌ها و روزها در جستجوی مبل راحتی مورد علاقه‌تان باشید و به محض پیدا کردن آنقدر هیجان زده شوید که کلا فراموش کنید نوع کوسن‌ها و نحوه اتصال بالش‌های نشیمن را چک کنید، اگر خرید حضوری مبل راحتی داشته باشید احتمالا روی مبل نشسته و به میزان راحتی و استحکام آن دقت می‌کنید و درصورتی که خرید آنلاین انواع مبل راحتی را ترجیح دهید حتما از کارشناس فروش می‌خواهید درباره ابعاد و جنس روکش و بدنه توضیح دهد اما مسئله مهمی که اغلب فروشنده به آن نمی‌پردازد و بیشتر خریداران توجه‌ای به آن ندارند شکل قرار گرفتن بالش‌ها و نوع کوسن‌ها است.

همانطور که می‌دانید در انواع مبل راحتی مانند مبل چستر فیلد، مبل راحتی ال و مبل راحتی ایتالیایی، متریال اصلی مبل پارچه است، در سراسر دنیا مبل‌ سلطنتی به زیبایی و شکوه مشهور هستند و راحتی در آنها حرف اول را نمی‌زند اما در انواع مبل راحتی از اسمشان مشخص است نرمی، راحتی و کاربردی بودن مبل خیلی مهم می‌باشد چون قرار است گوشه‌ی دنج شما برای لم دادن، خوابیدن و یا خوردن غذا به هنگام تماشای برنامه تلویزیونی محبوبتان باشد.

از آنجایی که نشست و برخاست برروی مبل راحتی بیشتر است بنابراین زود به زود احتیاج به تمیزکاری و شست و شو دارد، اهمیت نوع کوسن و بالش‌ها اینجا مشخص می‌شود چون اگر روکش بالش‌ها و کوسن‌ها زیپی نباشند کار برای شما سخت خواهد شد و شاید مجبور شوید هربار برای نظافت کلی هزینه صرف مبل شویی کنید.

معمولا از دید فروشنده این موضوع خیلی مهم نیست و دغدغه او معرفی انواع مبل راحتی شیک با قیمت مقرون مناسب به مشتریان است، این وظیفه شماست که بعنوان خریدار و مصرف کننده به این نکته توجه کنید چون قطعا هیچکس به اندازه خودتان از نیازها و امکانات شما آگاهی ندارد بنابراین حواستان باشد کوسن‌ها و بالش‌ها زیپی باشند تا درصورت لزوم بتوانید به آسانی جدا کرده و بشویید.

خرید مبل راحتی و 4 نکته اساسی که باید بدانید؛ دیجی چوب

4- پارچه مبل راحتی

در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب، جنس و رنگ پارچه مبل راحتی طبق سفارش مشتریان انجام می‌شود و فروشنده به نظر و سلیقه مصرف‌کننده احترام می‌گذارد ولی آیا می‌دانید شما به عنوان خریدار چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

در زمان خرید مبل راحتی درنهایت شما تصمیم گیرنده هستید که چه مبلی بهترین انتخاب برای خانه‌تان است و فروشنده درباره مواردی چون رنگ مبل و جنس پارچه نظر قطعی نمی‌دهد پس با اطلاعات کافی و دقیق اقدام به خرید کنید.

قبل از خرید انواع مبل راحتی باید بدانید:

پارچه‌های تیره برای فضاهای بزرگ مناسب‌تر است و پارچه‌های رنگ روشن اتاق کوچک را دلبازتر نشان می‌دهد.

مدل و پارچه مبلی هرچه ساده‌تر باشد دیرتر از مد می‌افتد.

معمولا مبل راحتی چون نسبت به مبل سلطنتی بیشتر مصرف می‌شود تبعا به شستشوی بیشتری احتیاج دارد پس مهم است که جنس پارچه محکم و بادوام باشد و زود زیبایی اولیه‌اش را از دست ندهد.

هر مبلی که گرانتر باشد بهتر نیست، مثلا مبل راحتی چرم بخاطر گرانتر بودن روکش چرم قیمت بیشتری دارد ولی آیا برای کسی که گربه خانگی دارد گزینه مناسبی است؟

ممکن است اگر شما از فروشنده سوال نکنید او از یاد ببرد که درباره شیوه تمیز کردن پارچه رو مبلی توضیح دهد، بخواهید که حتما توضیحات مفصلی درباره نحوه نگهداری مبل راحتی به شما داده شود، کارشناس آنلاین سایت دیجی چوب خریداران را کاملا در این زمینه خریداران را راهنمایی می‌کنند.

در انواع مبل راحتی پارچه‌ای کاملا باید احساس راحتی و نرمی داشته باشید، نباید تکان‌های اضافی حس کنید، اسکلت بندی کار باید به قدر کافی مقاوم باشد، محل اتصال پارچه روکشی با بدنه قاب بندی مبل تمیز چسبانده و بخیه شده باشد، در مبل‌ راحتی مانند چستر، دکمه‌ها کاملا سفت و ظریف کار گذاشته شده باشند.

تمام مواردی که بیان شد ممکن است از دید فروشنده مبل راحتی مهم نباشد و یا کلا فراموش شود اما درصورتی که خریدار به آنها دقت کند صاحب بهترین مبل راحتی خواهد شد.

وب سایت رسمی دیجی چوب: www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا