10 کیلومتر محور پارس‌آباد – سربند سال آینده تکمیل می‌شود


10 کیلومتر محور پارس‌آباد – سربند سال آینده تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: 10 کیلومتر از محور پارس‌آباد به سربند سال آینده چهار بانده شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.


اکبر بهنام‌جو ۱۸ آذر در بازدید از چهار خطه پارس آباد به سربند به همراه نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار با اشاره به اینکه 10 کیلومتر از این مسیر به پیمان رفته و پیمانکار با جدیت پروژه را اجرا می کند، اظهار کرد: برای احداث پل و ابنیه مورد نظر در این مسیر و همچنین اجرای خط انتقال آبروی کشاورزی 14 سیفون در نظر گرفته شده که لوله مورد نظر خریداری و برای اجرای پروژه در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.
استاندار اردبیل تصریح کرد:‌ در این بازدید با پیمانکار شرط شده تا در قبال پرداخت 20 میلیارد تومان اعتبار در ماه‌های آینده 10 کیلومتر اول این مسیر تا خردادماه آسفالت و آماده بهره‌برداری شود تا اهالی از این مسیر چهار بانده استفاده کنند.
بهنام‌جو افزود: چهار بانده کردن این محور برای ما اولویت دارد چرا که بخشی از تصادفات خونبار جاده‌ای در این مسیر اتفاق می‌افتد که قطعا با چهار خطه شدن این مسیر و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی اهالی، بسیاری از تصادفات مرگبار در این محور کاسته خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار شد 45 کیلومتر محور سربند به مشگین‌شهر نیز به سرعت به پیمان رفته و با انتخاب پیمانکار از دو محل تأمین اعتبار برای پروژه انجام شود.
بهنام‌جو اضافه کرد: قرار است از محل جهش تولید و سفر رئیس جمهور تأمین اعتبار برای این محور مواصلاتی انجام شده به طوریکه مرحله اول برگزاری مناقصه برای تعیین پیمانکار انجام شده و به زودی با تعیین قیمت از سوی برنامه و بودجه پیمانکار انتخاب و کار در این مسیر قوت و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.
وی در ادامه بیان کرد: در دو سه سال آینده با اجرایی شدن چهار خطه پارس‌آباد به سربند و قسمتی از محور سربند به مشگین‌شهر تلفات و تصادفات در این مسیر کاهش پیدا کرده و ایمنی تردد را برای ساکنان این منطقه شاهد خواهیم بود.
بهنام‌جو ادامه داد: در کنار این پروژه، محور پارس‌آباد – بیله‌سوار تا سه راهی گرگ تپه نهایی شده و قرار است با انتخاب پیمانکار این پروژه نیز سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.
استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش راه و شهرسازی استان در اجرای چهار خطه‌ها و تکمیل مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز اظهار کرد: امیدواریم با چهار خطه شدن محورهای مواصلاتی استان که سالانه 100 تا 150 کیلومتر آن عملیاتی می‌شود، زمینه ارتقا ایمنی و تردد راحت شهروندان استان را در این مسیرها شاهد باشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید