مددجویان ندامتگاه قزلحصار واکسینه شدند


مددجویان ندامتگاه قزلحصار واکسینه شدند

کرج - ایرنا - مدیر ندامتگاه قزلحصارکرج اعلام کرد که برای حفظ سلامتی مددجویان، واکسن آنفلوآنزا رایگان برای پنج هزارو100 زندانی این ندامتگاه تزریق شد.

اشکان کمالی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با حضور گروه جهادی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ، طرح واکسیناسیون زندانیان در ندامتگاه قزلحصار

انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روزانه بیش از ۲ هزارو ۱۰۰ زندانی در این ندامتگاه مورد غربالگری ویروس کرونا قرار می گیرند.

وی بیان داشت : تست های غربالگری به صورت روزانه در تمام بندهای ندامتگاه قزلحصار توسط کارکنان حوزه بهداشت انجام شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک اقدامات درمانی انجام می شود.

مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: سازمان زندان های کشور سلامتی مددجویان را بسیار حایز اهمیت دانسته و در این ندامتگاه نیز از هیچ تلاشی برای بهداشت و امنیت فردی مددجویان دریغ نخواهد شد.

کمالی افزود: تب سنجی، گندزدایی و سم پاشی محیط، آموزش های لازم برای شست و شوی دست ها و نحوه فاصله گذاری بین فردی از مهمترین اقدامات در ندامتگاه قزلحصار است که از هرگونه انتقال ویروس کرونا پیشگیری شود.

وی بیان داشت: ندامتگاه قزلحصار همه روزه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر ضدعفونی و گند زدایی شده و افراد جدید الورود به زندان ۲ هفته قرنطینهو بر اساس طبقه بندی داخلی ندامتگاه در بندهای معین شده نگهداری می شوند.

وی افزود: چنانچه مددجو مشکوک ابتلا به کووید- ۱۹ تشخیص داده شود با توجه به شیوه نامه اعلام شده توسط وزارت بهداشت تحت مراقبت ویژه قرار می گیردضمن آنکه کارکنان زندان نیز تحت مراقبت پیشگیرانه قرار دارند.

ندامتگاه قزلحصارر یکی از چهارزندان مستقر در کرج و بزرگترین ندامتگاه کشور است که بر اساس طرح طبقه بندی زندانیان، محکومان مرتبط با مواد مخدر در این زندان نگهداری می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی