فرهنگ مشتری مداری بین مغازه داران پاکستانی


فرهنگ مشتری مداری بین مغازه داران پاکستانی

حمایت از حقوق مصرف کنندگان به یک فرهنگ عمومی در پاکستان بین فروشنده و خریدار تبدیل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد، حمایت از حقوق مصرف کنندگان به یک فرهنگ عمومی در پاکستان بین فروشنده و خریدار تبدیل شده است. این در حالی است که رقابت برای مشتری مداری در بین مغازه داران یک اصل مهم شناخته می‌شود. در پاکستان یک اشتباه کوچک که منجر به نارضایتی مشتری شود سبب قطع ارتباط او و جذب زود هنگام وی توسط دیگر رقبا می‌شود.
کاسبان پاکستانی معتقدند مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کنندگان ضمن رونق بخشیدن به کسب و کارشان زمینه رضایتمندی مردم را نیز فراهم می‌کند.
پاکستان: پیمان رحمانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس