استاندار: 746 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع تهران پرداخت شد


استاندار: 746 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع تهران پرداخت شد

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: سهم این استان از بند الف تبصره 18 به ویژه در بخش صنعت یک هزار و 387 میلیارد تومان بود که تاکنون 746 میلیارد تومان تامین و پرداخت شده‌است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه استانداری تهران، «انوشیروان محسنی بندپی» با اعلام این خبر، افزود: پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در بخش صنعت استان تهران ۱۴۳ درصد محقق شده‌است.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید یادآورشد: در زمینه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، ۲ هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی و ۴۹۰ میلیارد تومان بازگشت داده شده‌است.

محسنی بندپی اظهارداشت: تاکنون یک هزار و ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات معادل ۱۴۳ درصد نسبت به تامین اعتبار صورت گرفته، پرداخت شده‌است.

پسماندهای اراضی عباس آباد در کولیک پاکدشت دفن می‌شود

استاندار تهران گفت: در مورد دفن پسماندهای ریخته‌گری اراضی عباس آباد با توجه به خطرناک نبودن این پسماندها، زمین چهار هکتاری در کولیک پاکدشت به این امر اختصاص می‌یابد.

وی در مورد درخواست افزایش تعداد واحدهای شهرک صنعتی نصیرآباد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهرک متراکم‌ترین شهرک صنعتی استان است، طرح توسعه این شهرک به صلاح نیست و زمین دیگری برای این واحدها در نظر گرفته می‌شود، اما کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد مورد توافق قرار گرفته‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان