ادعای جنجالی یک مقام فضایی؛ موجودات فضایی با آمریکا در ارتباط هستند!


ادعای جنجالی یک مقام فضایی؛ موجودات فضایی با آمریکا در ارتباط هستند!

گجت نیوز یک مقام فضایی رژیم صهیونیستی در اظهارنظری جنجالی مدعی شد موجودات فضایی با ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در ارتباط هستند و تا آمادگی بشر برای پذیرش آنها همچنان مخفی خواهند ماند. حییم اشد (Haim Eshed)، رئیس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد موجودات فضایی چندین سال است... نوشته ادعای جنجالی یک مقام فضایی؛...

یک مقام فضایی رژیم صهیونیستی در اظهارنظری جنجالی مدعی شد موجودات فضایی با ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در ارتباط هستند و تا آمادگی بشر برای پذیرش آنها همچنان مخفی خواهند ماند.

حییم اشد (Haim Eshed)، رئیس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد موجودات فضایی چندین سال است که با آمریکا ارتباط دارند، اما از مقامات آمریکایی درخواست کردند تا زمانی که بشریت برای پذیرش آنها به آمادگی کامل نرسید، در مورد وجود آنها خبری را منتشر نکنند.

جزئیات ارتباط موجودات فضایی با آمریکا

حییم اشد که به عنوان یک استاد دانشگاه و ژنرال بازنشسته شناخته می‌شود با وجود جایگاه اجتماعی ویژه خود تاکید کرد موجودات فضایی به همان مقدار که در خصوص بشریت کنجکاو هستند، خواهان درک بهتر جهان بوده و برای شناخت ابعاد هستی سخت در تلاشند.

این مقام فضایی رژیم صهیونیستی با تاکید بر تماس مخفیانه آمریکا و اسرائیل با موجودات بیگانه افزود مقامات آمریکا و اسرائیل با موجودات فرازمینی که به یک فدراسیون کهکشانی تعلق داشتند ارتباط برقرار کردند و در خصوص همکاری بین دو طرف نظیر ساخت یک پایگاه زیرزمینی در اعماق مریخ توافقنامه ویژه‌ای را به امضا رساندند که در حال حاضر فضانوردان آمریکایی و نمایندگان بیگانگان در آنجا حضور دارند.

ترامپ از وجود موجودات بیگانه مطلع است

حییم اشد در ادامه گفته‌های خود بیان کرد دونالد ترامپ، رئیس‌حمهور آمریکا از وجود موجودات فرازمینی اطلاع دارد و حتی ترامپ قصد داشت این اطلاعات را افشا کند، اما از وی خواسته شد تا برای جلوگیری از وجود هیجانات جمعی از اطلاع‌رسانی در این خصوص خودداری کند.

موجودات فرازمینی منتظر آمادگی بشریت برای پذیرش آنها

این مقام فضایی رژیم صهیونیستی در ادامه بیان کرد موجودات فضایی منتظرند تا انسان‌ها به پیشرفت‌های لازم دست پیدا کنند و تمام بشر بتواند به خوبی فضا و سفینه‌های فضایی را درک کند، به همین دلیل فضایی‌ها تا زمانی که انسان‌ها آمادگی پذیرش آنها را نداشته باشند، همچنان پنهان خواهند ماند.

حییم اشد در پاسخ به این سوال که چرا اکنون دست به افشاگری زده است؟ بیان کرد به این دلیل که رویکردها تغییر کرده و اکنون مردم به راحتی این موضوعات را درک می‌کنند. وی افزود اگه من در ۵ سال گذشته از چنین مطالبی سخن می‌گفتم مرا در بیمارستان بستری می‌کردند، اما من اکنون تمام مدارک و جوایز را دریافت کرده‌ام و دانشگاه‌های خارجی برایم احترام خاصی قائل هستند. گفتنی است تاکون وزارت دفاع آمریکا، کاخ سفید و مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به چنین ادعاهایی هیچ واکنشی نشان ندادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو