دانلود مسیریاب آفلاین اندروید (+نقشه کل کره زمین +سخنگو)


موبنا – این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار OsmAnd+ Maps Navigation را برای سیستم عامل اندروید داریم که با آن قادر خواهید بود نقشه های شهرهای سراسر جهان و کشورها را با کیفیتی بالا در دیوایس اندرویدی خود مشاهده کنید . این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت نیز نقشه های کشورهای...

موبنا – این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار OsmAnd+ Maps Navigation را برای سیستم عامل اندروید داریم که با آن قادر خواهید بود نقشه های شهرهای سراسر جهان و کشورها را با کیفیتی بالا در دیوایس اندرویدی خود مشاهده کنید . این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت نیز نقشه های کشورهای دلخواه را مشاهده کنید! OsmAnd+ با هدایت نوری و صدا این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که به شکل های مختلف نظیر خودرو ، دوچرخه و عابر پیاده مسیرهای دلخواه را در دسترس داشته باشید! ما اقدام به آماده سازی این نرم افزار مسیر یاب با دیتابیس حدود 2 گیگابایتی کرده ایم که برای اولین بار در سطح اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

برخی از قابلیت های اصلی برنامه OsmAnd+ Maps Navigation اندروید :

دارا بودن محیط کاربری ساده و یوزرفرندلی امکان دانلود و دریافت آخرین بروزرسانی نقشه ها امکان جستجوی مکان های مختلف از طریق آدرس و یا محل های رستوران ، هتل و یا موزه امکان دانلود نقشه ی شهرها و کشورهای دلخواه برای استفاده ی آفلاین چرخش خودکار نقشه با توجه به جهت حرکت و قطب نمای موبایل امکان دانلود نقشه های کشورها به صورت کامل و یا فقط جاده ها امکان به اشتراک گذاشتن مکان خود با دوستانتان به صورت آسان مسیریابی ویژه و حالت های مختلف صفحه نمایش برای دوچرخه سواری و عابر پیاده امکان تنظیم سرعت زوم در برنامه

اپلیکیشن قدرتمند OsmAnd+ Maps GPS Navigation Full تمام کشورهای اروپای غربی و شرقی ، روسیه ، شمال و جنوب آمریکا ، آسیا ، ژاپن ، کره ، آفریقا و قطب جنوب و … را زیر پوشش خود قرار می دهد و با آن می توانید تجربه ی یک مسیر یابی دقیق را داشته باشید!

آموزش نصب و اجرای آفلاین اپلیکیشن :

1 – فایل فشرده را دانلود و استخراج کنید

2 – فایل نصبی را نصب کنید، پوشه net.osmand.plus را در android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ نکات تکمیلی :

1 – دیتابیس ما شامل نقشه کامل ایران است و با دیتای استاندارد 251 مگابایتی موجود در تمام سایت های اینترنت فرق دارد – دیتابیس ما شامل تمام نقشه های شهرها، روستاها , ویکی پدیای فارسی آفلاین , ویکی سفر آفلاین مربوط به کشور عزیزمون ایران است!

2 – در دیتابیسی که ما برای دانلود عرضه کرده ایم، تمام سخن گو ها نیز موجود هستند و همچنین ویکی پدیا فارسی و راهنمای مسافرت فارسی هم موجود است.

3- کامل ترین نسخه OsmAnd و کامل ترین دیتابیس OsmAnd برای اولین بار در سطح اینترنت پیش روی شماست!

دانلود فایل نصبی پولی Armeabi-v7a برنامه با لینک مستقیم – 77 مگابایت

دانلود فایل نصبی پولی Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – 78 مگابایت

دانلود فایل نصبی پولی X86 برنامه با لینک مستقیم – 78 مگابایت

دانلود فایل نصبی پولی X86_64 برنامه با لینک مستقیم – 78 مگابایت

دانلود فایل فشرده دیتابیس برنامه با لینک مستقیم – 7500 مگابایت

دانلود تریلر رسمی برنامه با لینک مستقیم – 4 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم