فاز 12 شهر پردیس ابتدای دی کلنگ‌زنی می‌شود


فاز 12 شهر پردیس ابتدای دی کلنگ‌زنی می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فاز جدید 12 شهر پردیس در نزدیکی روستای واصفجان در فاصله پنج کیلومتری این شهر جانمایی شده و از ابتدای دی ماه سالجاری کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی احداث آن آغاز می‌شود.

مهدی هدایت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاز جدید یکی از بهترین فازهای شهر پردیس است که برای ساخت واحدهای ویلایی و کم تراکم برای حفظ بافت روستای واصفجان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ آرامش روستانشینان، ادامه داد: راه دسترسی مستقل برای این فاز پیش بینی شده است تا برای ساکنان روستای واصفجان که در نزدیکی شهر پردیس قرار دارد، مشکلی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تاکید بر ضرورت ساخت فضای سبز، اظهار داشت: ساخت فاز ۱۲ با محوریت فضای سبز و جنگل کاری برنامه ریزی شده و ایجاد پوشش سبز در دامنه کوه در دستور کار قرار گرفته است.

هدایت گفت: برای ساخت تمام امکانات مورد نیاز و تاسیسات زیربنایی در این فاز برنامه ریزی شده است که به طور قطع ارزش افزوده خوبی برای روستائیان و فاز جدید ۱۲ ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، شهر جدید پردیس در حال حاضر دارای ۱۱ فاز است که فازهای بک تا چهار در شهر اصلی قرار دارند، فاز ۱۱ با ۶ کیلومتر فاصله، فاز هشت با هشت کیلومتر فاصله، فاز پنج با چهار کیلومتر فاصله، فاز ۹ با پنج کیلومتر فاصله از شهر پردیس، فازهای جدید مسکن مهر هستند که ساخت و ساز در آنها رو به اتمام است.

پارک فناوری پردیس فاز ۶ این شهر و فاز هفت، ناحیه صنعتی خرمدشت و فاز ۱۰ در منتهی الیه شمالی فاز چهار شهر پردیس قرار گرفته است.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده و تا پایان سال ۹۹ در حدود ۶۰ هزار واحد به مالکان تحویل شده است و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمل موادمخدر توسط دختر موتورسوار تهرانی