تنها جایگاه سی. ان. جی محور اسفراین-جاجرم تعطیل شد 


تنها جایگاه سی. ان. جی محور اسفراین-جاجرم تعطیل شد 

بجنورد- ایرنا- تنها جایگاه سی. ان. جی در محور اسفراین - جاجرم به علت بدهی شهرداری به شرکت گاز تعطیل و سبب گلایه مردم شده است.

بخشدار بخش سنخواست شهرستان جاجرم، پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جایگاه سی. ان. جی، از حدود یک ماه گذشته تعطیل شده و خدمتی به مردم ندارد، که در مقطعی از زمان برای انجام تست دوره ای تعطیل بوده و اکنون نیز به علت بدهی به شرکت گاز قادر به خدمات دهی به خودروها نیست.

جاوید رحیمی اظهار داشت: میزان مطالبات شرکت گاز از این جایگاه ۳۵۰ میلیون ریال است و این شرکت تاکنون در زمینه پرداخت این میزان بدهی با شهرداری سنخواست همکاری نداشته است.

وی افزود: با توجه به قیمت بالای بنزین، رغبت مردم به استفاده از سوخت سی. ان. جی بیشتر شده است اما تعطیلی این جایگاه آنان را به مشکل انداخته و به ناچار از بنزین استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: پیگیری های زیادی انجام شده و درخواست ما پرداخت بدهی به صورت قسطی است اما هنوز این مشکل رفع نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر سنخواست هم به شدت از آنچه همکاری نکردن شرکت گاز خواند، گلایه کرد و گفت: شهرداری همواره با شرکت گاز همکاری و همراهی خوبی داشته است اما این شرکت حاضر به همکاری در زمینه بازپرداخت این بدهی نیست.

محمدحسین صادقی اظهار داشت: قبض جاری سی. ان. جی ۳۵۰ میلیون ریال است که شهرداری با توجه به کاهش درآمدها، توان تامین این رقم را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون مردم از تعطیلی جایگاه متضرر هستند، گفت: شرکت گاز، در حقیقت گاز را به روی مردم بسته است.

رییس شورای اسلامی شهر سنخواست افزود: این جایگاه، علاوه بر ساکنان شهرهای سنخواست و شوقان، مسافران عبوری از جاده اسفراین - جاجرم را پوشش می دهد.

صادقی گفت: این جایگاه زیانده است و شرکت گاز هم از این امر مطلع است اما آنان تنها به دنبال دریافت مطالبه خود هستند و همکاری با شهرداری سنخواست ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ سال گذشته عملیات استانداردسازی مخازن این جایگاه انجام نشده بود و بر این اساس طبق نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی، مخازن برای تست دوره ای به مشهد انتقال داده شد، شهرداری در این زمینه، ۸۰۰ میلیون ریال هزینه کرد و به علت هزینه های زیاد نتوانست قبض جاری را پرداخت کند.

صادقی افزود: شهرداری سنخواست اعلام کرده ۱۰۰ میلیون ریال از این بدهی را به صورت علی الحساب واریز می کند اما اداره گاز شهرستان همچنان همکاری نکرده و گاز را وصل نکرده است.

رییس شورای اسلامی شهر سنخواست گفت: این مشکل به مسوولان استان منعکس شده است اما هنوز منجر به نتیجه نشده است.

در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و دومنظوره فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج