مدیر امور برق کاشان: پرداخت نکردن قبوض اجحاف به مردم است


مدیر امور برق کاشان: پرداخت نکردن قبوض اجحاف به مردم است

کاشان - ایرنا - مدیر امور برق کاشان گفت: وصول قبوض برق رابطه مستقیمی با خدمت‌رسانی به مردم دارد و پرداخت نکردن قبوض از سوی شرکت‌های صنعتی، اجحاف در حق مردم و بیت‌المال است.

علیرضا عرب‌بیگی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اختصاص اعتبارهای جاری و سرمایه‌ای امور برق کاشان بر پایه وصول قبوض است و در صورت تحقق این مهم، می‌توان از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

وی درباره قطع و وصل برق شرکت نساجی کاشان اظهار داشت: برق این شرکت در راستای صنایت از بیت‌المال و پس از گذشت سالها از بدهی کلان قطع و پس از مدتی کوتاه در راستای حمایت و کمک به تولید و اشتغال وصل شد.

مدیر امور برق کاشان با اشاره به اشتغال ۶۰۰ نفر کارگر در شرکتهای مستاجر در شرکت نساجی کاشان ادامه اد: در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی برای همگان از جمله شرکت‌ خدمات رسان برق دشوار است.

عرب‌بیگی افزود: شرکت نساجی کاشان اکنون فعالیتی ندارد و سوله و دیگر زیرساخت‌های موجود در آن به چندین شرکت اجاره داده شده است.

وی ادامه داد: شرکت نساجی کاشان ۶۰ میلیارد ریال بدهی بابت قبوض برق دارد که مقرر شده بخشی از این بدهی تا ماه آینده و بقیه به صورت اقساط سه ساله پرداخت می‌شود.

وی توضیح داد: میزان بدهی این شرکت به اندازه بدهی همه شرکت های صنعتی ۱۵ شهرستان اصفهان بود.

بیش از ۱۹۰ هزار مشترک برق در شهرستان کاشان وجود دارد که از این شمار، افزون بر ۱۵۱ هزار خانگی، ۲۲ هزار تجاری، ۶ هزار عمومی، ۲ هزار صنعتی و یک هزار در بخش کشاورزی هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر