پرسپولیس آماده برای فینال ؛ سیستم یحیی برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


پرسپولیس آماده برای فینال ؛ سیستم یحیی برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

به نظر می رسد که یحیی گل محمدی به سیستم مورد نظر خود برای فینال لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرده است و تنها یک علامت استفهام وجود دارد. نوشته پرسپولیس آماده برای فینال ؛ سیستم یحیی برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرسپولیس آماده برای فینال ؛ سیستم یحیی برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

سرخ پوشان در فینال حساس با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان خواهند رفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | ۸:۲۰
پرسپولیس آماده برای فینال ؛ سیستم یحیی برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

به نظر می رسد که یحیی گل محمدی به سیستم مورد نظر خود برای فینال لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرده است و تنها یک علامت استفهام وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس خود را آماده فینال لیگ قهرمانان آسیا می کند.

سرخ پوشان باید شنبه دو هفته دیگر یعنی ۲۹ آذر در قطر به مصاف نماینده شرق آسیا روند که البته هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.

یحیی گل محمدی چند بازیکن کلیدی خود را برای این بازی حساس در اختیار ندارد و همین باعث شده تا کار تیم سخت شود. وحید امیری و احسان پهلوان به خاطر دو کارته شدن و عیسی آل کثیر هم که به خاطر محرومیت طولانی مدت نمی توانند برای پرسپولیس به میدان روند.

شجاع خلیل زاده هم که از تیم جدا شد و راهی لیگ ستارگان قطر شد.

پرسپولیس در فینال آسیا با چه سیستمی به میدان خواهد رفت؟ آیا یحیی گل محمدی به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرده است؟

آنچه که قاطع و مبرهن است، این است که سرخ پوشان در این بازی حساس با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان خواهند رفت.

طبق نظر شفقنا ورزشی، اگر پرسپولیس مصدوم دیگری در این چند روز نداشته باشد با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زاده گان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی،بشار رسن،امید عالیشاه و مهدی عبدی به میدان خواهد رفت.

یحیی گل محمدی در این دو سه بازی اخیر به ویژه در خط حمله ترکیب های متفاوتی را امتحان کرد. امید عالیشاه در دیدار اخیر برابر شهر خودرو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که بهترین گزینه برای جایگزینی پهلوان است.

عالیشاه از تجربه لازم هم برخوردار است و کاپیتان دوم سرخ پوشان هم به شمار می آید. او توانایی بسیار بالایی در بازی هجومی دارد و تکنیک و سرعت مثال زدنی او می تواند کمک زیادی به پرسپولیس در فینال کند و به همین خاطر به احتمال خیلی زیاد در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

از نگاه شفقنا ورزشی، به نظر می رسد که تنها ابهام در خط حمله پرسپولیس باشد چرا که مهدی عبدی در لیگ عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و بعد از ۵ بازی هنوز موفق به گلزنی نشده است.این احتمال وجود دارد که گل محمدی حتی از آرمان رمضانی هم در ترکیب اصلی بهره گیرد. شاید هم در نیمه نخست تیم را دفاعی تر به میدان بفرستد و از کمال کامیابی نیا در کنار نوراللهی و سرلک بهره گیرد که در این حالت نعمتی به خط حمله می رود.

هر احتمالی در این چند روز باقیمانده وجود دارد. پرسپولیس در لیگ دیدار برابر ذوب آهن را پیش رو دارد و احتمال مصدومیت بازیکنان وجود دارد و نباید فراموش کرد که ویروس کرونا هم خطر بزرگی به شمار می آید و ممکن است که سرخ پوشان را با بدترین کابوس مواجه سازد و به همین خاطر هر احتمالی درباره ترکیب اصلی پرسپولیس وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس