افتتاح واحد تولید اکسیژن در بستان آباد


افتتاح واحد تولید اکسیژن در بستان آباد

استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان بستان آباد، یک واحد تولیدی اکسیژن در روستای اوجان این شهرستان را افتتاح کرد.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه افتتاح این واحد با ابراز خرسندی از راه اندازی این واحد تولیدی اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه تولید اکسیژن در این منطقه، بخش اعظمی از نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به اکسیژن مرتفع می‌شود.

وی در بخشی از این سفر با حضور در کارخانه کاغذسازی پاکرول جام به بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه پرداخت و موافقت خود را با توسعه آن اعلام کرد.

این کارخانه فعالیت مجدد خود را از تیرماه امسال آغاز کرده و توانسته با فعالیت شبانه روزی، حجم تولید ماهیانه خود را به 650 تن در ماه برساند.
وی در ادامه سفر خود به بستان آباد، با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کرده و با حضور در روستای کردکندی، یکی از پروژه های برق رسانی این روستا را نیز افتتاح کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در بخشی از این سفر؛ پروانه فعالیت کارخانه فولاد کاوه نیز به دست استاندار آذربایجان شرقی و با حضور نماینده مردم بستان آباد و تیکمه داش در مجلس و تعدادی دیگر از مسئولان اهدا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول