ریلز اینستاگرام هم به فروشگاه تبدیل می شود


ریلز اینستاگرام هم به فروشگاه تبدیل می شود

اینستاگرام برای اشتراک بهتر عکس و فیلم قصد اضافه کردن Reels را کرده است تا کاربران بتوانند روند مشاهده محصول و خرید و خروش در این برنامه را بهبود بخشند.

ریلز اینستاگرام هم به فروشگاه تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام برای اشتراک بهتر عکس و فیلم قصد خرید شرکت Reels رقیب TikTok کرده است تا کاربران بتوانند فیلم‌های کوتاه ایجاد کنند. شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که این ویژگی در سراسر جهان برای Reels در حال گسترش است. اکنون با استفاده از بخش Feed ،Stories ،Live و IGTV می‌توان خریدهای درون برنامه‌ای در اینستاگرام انجام داد.

بیشتر بخوانید

پیامرسان اینستاگرام و فیسبوک برای اکثر کاربران جهان از دسترس خارج شد

با استفاده از این ویژگی، مشاغل و سازندگان از برچسب محصولات خود در Reels پشتیبانی می‌کنند. این خدمت جزو آن دسته از حلقه‌هایی است که دارای محصولات هستند. در زیر عنوان، مشاهده محصولات را نشان می‌دهند که توسط بینندگان برای کاوش، خرید و ذخیره محصولات برجسته، قابل لمس است. علاوه بر این، گزینه‌ای برای افزودن برچسب محتوای مارک‌دار برای سازندگان وجود دارد تا شفافیت بیشتری را برای بینندگان ایجاد کند و تفاوت بین توصیه‌های پولی و واقعی را تشخیص دهند.

خرید و Reels دو ویژگی هستند که باعث افزایش مداوم معرفی محصولات شرکت می‌شوند. کمتر از یک ماه پیش، اینستاگرام حتی برگه‌های جدیدی به نام Reels and Shop را به صفحه اصلی برنامه خود اضافه کرد. هر دو این برگه‌های جدید به صفحه اصلی اضافه شده‌اند تا کاربر بتواند محتوای جدید را پیدا کند و همچنین از طریق برنامه خرید کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر