سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان مجازی برگزار می‌شود


سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان مجازی برگزار می‌شود

اهواز - ایرنا - معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان از یکم تا چهارم دی ماه امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری تئاتر خوزستان، ناصر آریایی نیا افزود: در مرحله اول ثبت نام آثار نمایشی، تعداد ۵۳ گروه نمایشی از سراسر استان خوزستان در سایت جشنواره ثبت نام و برای تولید اعلام آمادگی کردند.

وی ضمن قدردانی از هنرمندانی که در شرایط بیماری کووید ۱۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید تئاتر نمودند گفت: از امروز شنبه در مرحله ارسال فیلم آثار نمایشی از سوی گروه های نمایشی به دبیرخانه جشنواره هستیم و بعد از اتمام این مرحله فیلم آثار نمایشی توسط هیئت انتخاب مورد بازبینی قرار می‌گیرد و آثار نهایی منتخب به دبیرخانه سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان معرفی می شوند.

آریایی نیا افزود: اجراهای سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به صورت مجازی خواهد بود و امکان دیدن تمامی آثار راه یافته به جشنواره، نقد آثار و تمامی مطالب مربوط به جشنواره برای تمامی مخاطبان به صورت مجازی از یکم الی چهارم دی ماه مهیا خواهد بود.

وی در پایان گفت: در پایان جشنواره، ۲ اثر بر اساس رای هیات داوران به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!