مادر شهیدان «جباری غازانی» آسمانی شد


مادر شهیدان «جباری غازانی» آسمانی شد

بانو الحاجیه خانم «خدیجه جدی غازانی» آسمانی شد و پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

بانو الحاجیه خانم «خدیجه جدی غازانی» مادر گرامی شهیدان و الامقام «غلامحسن و اسمعیل جباری غازانی» آسمانی شد و پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشده و هزینه‌های آن صرف امور خیریه خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، شهید «غلامحسن جباری غازانی» در تاریخ چهارم فروردین 1361 در خرمشهر در عملیات فتح المبین و شهید «اسماعیل جباری غازانی» نیز در هفتم اسفند 1362 در منطقه عملیاتی جزایر مجنون در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت الحاجیه خانم جدی غازانی مادر شهیدان عالی مقام غلامحسین و اسماعیل جباری غازانی موجب تأثر و تألم گردید.

مادران گرانقدر شهداء الگویی برای بانوان ایران عزیز اسلامی هستند که در فراق فرزندان رشید خویش چون شمع سوختند و دم بر نیاوردند و اُسوه مقاومت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و با صبر و متانت خویش نظام اسلامی را در مقابل توطئه های مختلف دشمن بیمه کردند.

اینجانبان این ضایعه را به مردم ولایتمدار و غیور استان، خانواده های معظم ایثارگران و به خصوص به خانواده های محترم جدی و جباری از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آن بانوی صبور رحمت واسعه ی الهی آرزومندیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403