آثار منتخب جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برای مردم پخش می‌شود


آثار منتخب جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برای مردم پخش می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آثار راه یافته به مرحله داوری چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و این آثار در بازه زمانی 28 تا 30 آذر ماه به صورت آنلاین برای عموم مردم به نمایش درخواهد آمد.

سید علی زمزم روز شنبه از پایان کار شورای بازبینی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی و معرفی منتخبین این بخش خبر داد و افزود: هیات انتخاب آثار، بیستم و بیست و یکم آذر ماه جاری، آثار راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاتر استان را مورد بازبینی قرار دادند و پس از بررسی لازم از بین ۹ اثر نمایشی، ۶ اثر انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: هیات انتخاب آثار متشکل از احمد عابدی، سید محمدحسین خراشادی زاده، مسعود رونقی، رضا عبداللهی و حمید سالمی، آثار را به ترتیب حروف الفبا و بدون هیچ اولویت‌بندی اعلام کردند.

"تپه لاله" به نویسندگی ایمان گلرو و کارگردانی سمیه مودی، "زال سپید موی" به نویسندگی و کارگردانی حسین عباس زاده، "شفق" به نویسندگی علی حمیدیان‌فر و کارگردانی میثم صدرا و مهدی سبزاری، "کمدی ارتفاعات" به نویسندگی امیر طاهری و کارگردانی با کار گروهی از شهرستان فردوس، "هچل" به نویسندگی محسن رهنما و کارگردانی معین قوی از شهرستان قاینات و "همسایه آقا" به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی رضا کاظم زاده از شهرستان طبس آثار منتخب این جشنواره هستند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آثار منتخب توسط تیم تصویربرداری در نظر گرفته شده از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر، فیلمبرداری شده و برای داوری نهایی هیات داوران متشکل از اتابک نادری، امیر دژاکام و بهرام ابراهیمی به تهران ارسال خواهند شد.

وی با بیان اینکه آثار در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه به صورت آنلاین برای عموم مردم به نمایش درخواهد آمد، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند لینک‌های معرفی شده برای اکران آثار را از طریق صفحه مجازی بیرجند تئاتر در اینستاگرام مشاهده کنند.

اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی و معرفی برگزیدگان، ۳۰ آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی