انتصاب مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان‌ها


انتصاب مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان‌ها

حجت‌الاسلام صدیقی، مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: محمد مهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، نشست هیئت مدیره بنیاد بین المللی غدیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر، حسین ظریف منش، مدیرعامل و سایر مسئولین بنیاد و شرکت میهمانان این جلسه آقایان حاج محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار شد .

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ضمن تسلیت و تبریک شهادت دانشمند نقش آفرین و گران مایه هسته ای کشور شهید فخری زاده و دعا برای شفا و عافیت همه بیماران علی الخصوص علامه بزرگوار حضرت آیت الله مصباح یزدی به شرح و تفسیر حکمت 121 نهج البلاغه «شَتَّانَ مَا بَیْنَ عَمَلَیْنِ عَمَلٍ تَذْهَبُ لَذَّتُهُ وَ تَبْقَى تَبِعَتُهُ وَ عَمَلٍ تَذْهَبُ مَئُونَتُهُ وَ یَبْقَى أَجْرُهُ؛ چقدر فاصله بین دو عمل دور است : عملى که لذّتش مى رود و کیفر آن مى ماند، و عملى که رنج آن مى گذرد و پاداش آن ماندگار است.) پرداخت.

در ادامه حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به بیان سخنانی در خصوص اقدامات سازمان متبوع و فعالیت های فرهنگی در زندانهای کشور و نیز اشاره به چندین مصداق از هدایت و راهنمایی و اصلاح زندانیان با قرار گرفتن در معرض اشاعه مفاهیم روشنگر دینی و غدیری پرداخت.

در این جلسه حسین دکتر ظریف منش مدیرعامل بنیادضمن اشاره به توسعه ترویج طرح یکشنبه های علوی در کشور، اهم برنامه های فرهنگی و آموزشی پیشنهادی برای مخاطبین سازمان زندان ها شامل مدیران، کارکنان، سربازان و مددجویان زندانی را بیان کردند.

در پایان جلسه دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ضمن تقدیر از اقدامات و برنامه های فرهنگی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمد مهدی حاج محمدی را به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور منصوب کرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی