نفت برنت از 50 دلاری شدن بازماند


نفت برنت از 50 دلاری شدن بازماند

قیمت نفت برنت با 28 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 49 دلار و 97 سنت رسید.

نفت برنت از 50 دلاری شدن بازماند

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، در حالی که نگرانی ها از افت تقاضا به دلیل تحمیل محدودیت های کرونایی بر کسب و کارها در نیویورک، پیشرفت های به دست آمده در برنامه واکسیناسیون کرونا را تحت الشعاع قرار داده است، قیمت نفت روز جمعه شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 28 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 49 دلار و 97 سنت رسید. قیمت نفت برنت روز پنجشنبه به بالای 51 دلار رسید که بالاترین رقم از اوایل ماه مارس تاکنون بود. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز که روز پنجشنبه حدود 3 درصد افزایش یافته بود، در پایان معاملات روز جمعه با 21 سنت معادل نیم درصد کاهش به 46 دلار و 57 سنت رسید.

باب یاوگر تحلیلگر بازار نفت در موسسه میزوهو در نیویورک گفت: «محدودیت ها در نیویوک در حال تاثیرگذاری بر بازار نفت است.» اندرو گومو فرماندار نیویورک گفته از روز دوشنبه رستوران ها حق ندارند غذا سرو کنند و فقط باید به صورت بیرون بر غذا بفروشند.

این هفته قیمت نفت برنت مجموعا 1.5 درصد و نفت خام آمریکا کمتر از یک درصد رشد اشت. این ششمین هفته افزایش متوالی قیمت نفت بود که برای اولین بار از ماه ژوئن تاکنون اتفاق افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403