ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا


ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان یحیی گل محمدی پس از اینکه بازی آنها برابر ذوب آهن در لیگ برتر لغو شد در یک بازی درون تیم به مصاف هم رفتند. نوشته ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

رونمایی از ترکیب آسیایی پرسپولیس در بازی درون تیمی
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱:۰۰
ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان یحیی گل محمدی پس از اینکه بازی آنها برابر ذوب آهن در لیگ برتر لغو شد در یک بازی درون تیم به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از دغدغه‌های بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادرفنی در روزهای اخیر، لغو دیدارشان برابر نساجی و ذوب آهن بود و بر این باور بودند که در این روزها هرچه دیدارهای بیشتری را برگزار کنند، می‌توانند با آمادگی بیشتری مقابل نماینده شرق آسیا ظاهر شوند اما در نهایت شرایط کرونایی در اردوی ذوب آهن سبب لغو این بازی شد تا شاگردان یحیی گل محمدی بدون برگزاری مسابقه رسمی در دو هفته اخیر عازم قطر شوند.

بر همین اساس برنامه قرمزها هم دچار تغییر شد و بازیکنان پرسپولیس با نظر کادر فنی و در همان ساعت که قرار بود بازی برابر ذوب آهن برگزار شود در قالب دو تیم قرمز و سفید به مصاف هم رفتند، در واقع یحیی گل‌محمدی در این بازی درون تیمی سعی کرد ترکیب ثابت برابر نماینده شرق آسیا را در فینال شناسایی کند و به نظر می‌رسد ترکیبی که او در قالب تیم قرمز به میدان فرستاد همان ترکیبی خواهد بود که او در روز بیست‌ونهم آذرماه و در میدان دوحه روانه میدان می‌کند و از این حیث این بازی درون تیمی از اهمیت خاصی برای کادر فنی برخوردار بود.

اخبار دریافتی از درون تیم حاکی از آن است که یحیی قصد داشت پرسپولیس را با کمترین تغییر نسبت به بازی با شهر خودرو راهی میدان کند و تنها تغییر، حضور مهدی عبدی به جای آرمان رمضانی در نظر گرفته شده بود.

یحیی تیم قرمز را که به نظر می رسد در بازی فینال ۱۱ بازیکن اصلی را تشکیل خواهند داد با ترکیب حامد لک،محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی که قرار بود در بازی با ذوب آهن به میدان بروند به زمین فرستاد.

ترکیبی که قرار بود برای آخرین بار آزمون و خطاهایش را پس داده و مقابل ذوب آهن به هماهنگی کامل رسیده تا در بهترین شرایط در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس