بورس آذربایجان‌غربی سبز ماند


بورس آذربایجان‌غربی سبز ماند

ارومیه- ایرنا- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از 95 میلیون و 438 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی طی هفته گذشته در استان گفت: ارزش معاملات بورسی طی این مدت به بیش از یک‌هزار و 182 میلیارد ریال رسید.

وحید جوادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۳۵ هزار و ۲۳۷ واحد افزایش به یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۲۱۷ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۹۶۶ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۹ هزار و ۴۳۱ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۰۷ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "توانا" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۸ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی از سهم ۵۲ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت، شرکت تراکتور سازی ایران با پنج درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تأسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی