رفت وآمد در اسکله‌های قشم عادی شد


رفت وآمد در اسکله‌های قشم عادی شد

قشم- ایرنا- فرماندار قشم گفت: به علت زرد ماندن وضعیت کرونا در قشم، رفت و آمد در اسکله‌های قشم به حالت عادی برگشت و در اسکله شهید ذاکری از ساعت 6:45 صبح تا 22 و در مسیر لافت و پهل نیز از ساعت 6 صبح تا 22 تردد امکان‌پذیر است.

علیرضا نصری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افزایش ساعت تردد در اسکله ها به معنی اتمام محدودیت‌ها نیست و مردم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی، به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کنند.

وی با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ادامه داد: برگزاری تجمع و دورهمی حتی در کنار ساحل ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و جلوگیری از شیوع ویروس، مردم از هرگونه مهمانی و تجمع پرهیز کنند و در خانه خود بمانند.

وی تصریح کرد: مشاغل گروه چهار در قشم تعطیل هستند و کارکنان اداره‌های خدمات دهنده ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت اساسی و مدیریت شهری با ظرفیت کامل و سایر اداره‌ها با دو سوم کارکنان، خدمات خود را ارایه می‌کنند.

نصری اظهار کرد: بسیج مردمی و پویش "شهروند مسوولیت مدار" مهم‌ترین اهرم و اثر بخش‌ترین راهکار قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان قشم بود.

فرماندار قشم اضافه کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای نظارت بر قرنطینه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی