ضمانت اجرایی برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت


ضمانت اجرایی برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت، طی نامه‌ای نظرات این دفتر پیرامون ضمانت اجرایی برای ثبت اطلاعات تولید، فروش و موجودی انبار در سامانه جامع تجارت را مطرح کرد.

ضمانت اجرایی برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت

گروه کشت‌وصنعت بازارنیوز: سیف الله امیری، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در نامه‌ای به کارگر، سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار، نظرات این دفتر پیرامون ضمانت اجرایی برای ثبت اطلاعات تولید، فروش و موجودی انبار در سامانه جامع تجارت را اعلام کرد.

وی در تشریح این نظارت نوشت: در حال حاضر یکی از راهکار‌های ضمانت اجرایی ثبت اطلاعت، بهره‌برداری یا گزارش‌گیری از سیستم‌های اطلاعاتی موجود از جمله سامانه بهین یاب می‌باشد.

کارگر در ادامه افزود: برقراری ارتباط بین سامانه جامع تجارت با ظرفیت‌های ایجاد شده فعلی، یکی دیگر از راه‌های تکمیل اطلاعات می‌باشد. در این راستا وزارت متبوع می‌تواند در زمان مراجعه متقاضیان، ارائه هرگونه خدمت از طریق سامانه بهین یاب را منوط به تکمیل اطلاعات در سامانه جامع تجارت نموده و تا زمان پایداری سیستم، ثبت اطلاعات در هر دو سامانه بصورت موازی پیش رود.

وی در بند آخر اضافه کرد: در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی، بکارگیری ابزار‌های تشویقی برای ثبت اطلاعات تولید، فروش، موجودی انبار مورد تایید این دفتر است.

تصویر نامه را در زیر می‌بینید؛
ضمانت اجرایی برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها