نقد و بررسی فیلم «سکو»


تهران (پانا) -فیلم سینمایی «پلتفرم» (سکو) با کارگردانی کالدرو کازتلو اورویتا در برنامه «کلوز آپ» از کانال بالکان شبکه سحر نقد و بررسی می شود.

نقد و بررسی فیلم «سکو»

تهران (پانا) -فیلم سینمایی «پلتفرم» (سکو) با کارگردانی کالدرو کازتلو اورویتا در برنامه «کلوز آپ» از کانال بالکان شبکه سحر نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این فیلم در ژانر علمی، تخیلی، ترسناک و مهیج محصول سال 2019 کشور اسپانیا است. «سکو» نخستین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو روی پرده رفت که با استقبال مردم و منتقدان همراه بود و پس از آن کمپانی «نت فیلیکس» حق پخش آن را خرید و در فوریه 2020 منتشر کرد.
امیرحسین کوهپایی تهیه کننده برنامه «کلوز آپ» گفت: داستان این فیلم مربوط به یک زندان با سازه ای عمودی است که تعداد زیادی از محکومان به طور تصادفی در طبقات آن زندانی هستند. در این زندان هر طبقه آن یک سلول است و به صورت عمودی رو هم قرار گرفته است و از بالاترین طبقه تا پایین تر طبقه ادامه دارد. در هر سلول 2 نفر برای یک ماه زندگی می کنند و این افراد تا وقتی که یکی از آن ها از بین نروند با هم هستند.
کوهپایی تهیه کننده برنامه ادامه داد: در برنامه امشب «کلوز آپ» امیررضا تجویدی به عنوان کارشناس و به صورت غیر حضوری در خصوص این فیلم و نقدهای مثبت و منفی آن با مخاطبان و بینندگان کانال بالکان سخن می گوید.
کوهپایی در پایان گفت: داریو ماهان مجری این برنامه 25 دقیقه ای است.
ایوان ساراگوئه، زوریون اگولیور، آنتونیا سن خوان، آلکساندرا ماسانکی در «سکو» با نویسندگی مشترک دیوید رسولا و پدرو ریوز نقش آفرینی کرده اند.
«کلوز آپ» شنبه 22 آذر ساعت 20:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر