تمسخر شکست ترامپ در انتخابات توسط دو بازیگر آمریکایی + فیلم


تمسخر شکست ترامپ در انتخابات توسط دو بازیگر آمریکایی + فیلم

تری پارکر و مت استون در یک برنامه تلویزیونی با استفاده از تکنولوژی Deep fake، باخت ترامپ در انتخابات را مورد تمسخر قرار دادند.

تمسخر شکست ترامپ در انتخابات توسط دو بازیگر آمریکایی + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تری پارکر و مت استون از قسمتی از انیمیشن «پارک جنوبی» استفاده کردند تا باخت دونالد ترامپ در انتخابات را مورد تمسخر قرار دهند.

در قسمت جدیدی از سریال «Sassy Justice» که با استفاده از تکنولوژی دیپ فیک یا جعل عمیق (یک تکنولوژی ویدئویی است که چهره شخصی با شخص دیگر جا به جا می‌شود) ترامپ مغموم را به تصویر می‌کشد، نسخه‌ای از داستان خیالی «رودولف، گوزن بینی قرمز» خوانده می شود. آن‌ها در این برنامه به شکست ترامپ در انتخابات و همچنین تلاش او برای عوض کردن نتیجه اشاره می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
ماجرای باج‌گیری ترامپ از کارگردان «تنها در خانه»!

ترامپ تقلبی در این ویدئو که حدوداً ۴ دقیقه است یک کلاه کریسمس دارد و داستان تلقب در انتخابات گوزن‌های شمالی را می‌خواند. پیتر سرافیناویچ در این برنامه نقش آفرینی می‌کند و در این قسمت ظاهر او نیز شبیه ترامپ است.

گفتنی است از برنامه «پارک جنوبی» نیز به دلیل همه گیری کرونا، تنها یک قسمت ویژه به نام «ویژه پاندمی» منتشر شد که در آن نیز دونالد ترامپ مورد انتقاد قرار گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)