همدان برفی می شود


همدان برفی می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی از نقاط همراه با مه صبحگاهی است گفت: سامانه بارشی از اواسط هفته با بارش باران آغاز و از چهارشنبه بعدازظهر با ریزش برف ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ روح‌الله زاهدی با بیان اینکه دمای هوای اکثر نقاط استان به تدریج از روز فردا بین دو تا سه درجه سانتیگراد گرم‌تر می‌شود اظهار کرد: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی از نقاط با مه صبحگاهی همراه است.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از اواسط هفته جاری وارد استان خواهد شد افزود: این سامانه بارشی با بارش باران آغاز و از چهارشنبه بعدازظهر با ریزش برف در اکثر نقاط استان ادامه می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه سامانه بارشی تا صبح پنجشنبه تداوم دارد و از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه شاهد بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان خواهیم بود تصریح کرد: همدان با هشت درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و بهار، کبودراهنگ و درگزین با منفی هفت درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۵ درجه سانتیگراد و بیشینه دما ۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس