مرکز تعویض پلاک اتباع خارجی در مهران راه‌اندازی شد


مرکز تعویض پلاک اتباع خارجی در مهران راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: اولین مرکز نقل و انتفال و تعویض پلاک خودرو اتباع خارجی در شهرستان مهران آغاز به کار کرد.

سرهنگ"قدرت الله شهبازبیگی"،اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده اولین مرکز نقل و انتفال و تعویض پلاک خودروهای اتباع خارجی بخصوص اتباع کشور عراق در شهرستان مهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی افزود:این مرکز در خیابان امام خمینی(ره) پشت باشگاه ورزشی تختی از ساعت 7صبح لغایت 14 آماده ارائه خدمات به اتباع خارجی است.

شهبازبیگی با بیان اینکه تاکنون این شهرستان فاقد مرکز تعویض پلاک بوده و مردم جهت انجام امور مربوط به نقل و انتقال خودرو به مرکز استان مراجعه می کردند، خاطر نشان کرد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و کاهش هزینه اولین مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در شهرستان مهران افتتاح و در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مهران تصریح کرد: جهت تسهیل در روند ارائه خدمات به همشهریان مهرانی در این مرکز، تمام خدمات مربوط به نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو به متقاضیان ارائه و در آینده‌ای نزدیک بر تعداد خدمات آن نیز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه